به آرزویم رسیدم

جهانبخش: تمرینات کی‌روش سطح بالایی دارد

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۴۰۱۵
جهانبخش: تمرینات کی‌روش سطح بالایی دارد
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که در جوانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا جهانبخش پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال درباره حضورش در رده بزرگسالان گفت: خدا را شکر برای اولین بار به اردوی بزرگسالان آمدم و یکی از آرزوهایم همین بود که در جوانی به آن رسیدم. افتخار بزرگی است که در کنار بهترین‌های ایران تمرین می‌کنم و تلاش خود را به كار خواهم گرفت تا پاسخ دعوت به تیم ملی را بدهم.

جهانبخش درباره مصدومیتش گفت: دو روز پیش در آخر تمرین مصدومیت کوچکی داشتم که با فیزیوتراپی برطرف شده است و اکنون شرایط بهتری دارم. كادر پزشكی شرایط را برایم به گونه ای فراهم كرد كه اكنون آماده ام تا در تمرینات پرقدرت ظاهر شود.

بازیکن تیم ملی ایران در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید زمین تیم ملی با هلند چه تفاوتی دارد تصریح کرد: سؤال سختی است همه تیم‌های هلند چند زمین خوب دارند. آنها دغدغه امکانات ندارند البته شرایط زمین به خاطر تغییر فصل هم است و امیدوارم شرایط بهتر شود چرا که در روحیه بازیکنان بهتر خواهد بود.

عضو تیم ملی درباره سطح تیم ملی ایران و تمریناتی كه بازیكنان انجام می دهند گفت: سطح تمرینی کی‌روش بالاست و تمرینات متفاوتی را اجرا می‌کند که با فوتبال روز اروپا مطابقت دارد و فقط فشار تمرینات نسبت به لیگ هلند متفاوت است اما تمرینات خوبی را می‌بینم.

جهانبخش درباره بازی ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم باید برای صعود به جام ملت های آسیا نتیجه بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز