مقابل منتخب ملل مساوی کردیم!

دوستی‌مهر: پنالتی ما سوخت شد

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۴۵۲
دوستی‌مهر: پنالتی ما سوخت شد
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم شاید الان مدعی صدرنشینی بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دوستی مهر درخصوص تساوی یک بر یک مقابل کانادا گفت: شاگردانم بازی خوبی انجام دادند و همانطور که در پایان بازی اعلام شد 63 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود و آنها 37 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. آنها سه، چهار موقعیت خطرناک داشتند و ما 9 موقعیت صد در صد گل. این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی گل می خوری. زمانی که ما یک بر صفر جلو بودیم می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم که نزدیم و مهاجمان بی دقتی کردند تا سه امتیاز را نگیریم.

وی ادامه داد: کانادا تیم بسیار خوبی بود. نه از این جهت که نتوانستیم آنها را ببریم. بلکه این تیم متشکل از مهاجرانی بود که در این کشور زندگی می کنند. از آسیای شرقی و کره و ژاپن گرفته تا کشورهای اروپایی و آفریقایی همه در این تیم بودند. می شود گفت که با منتخب ملل بازی کردیم. اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم شاید الان مدعی صدرنشینی بودیم. البته در دقایق پایانی هم یک ضربه پنالتی به نفع ما گرفته نشد و کارشناسان داوری نظر دادند که کاملا روی بازیکن ایران خطا شده بود. داور هم که از کشور برزیل بود پنالتی را نگرفت.

دوستی مهر درباره بازی بعد که با اتریش است گفت: اتریش را خیلی خوب می شناسیم و اطلاعات خوبی درباره اش بدست اورده ایم. تیم ملی نوجوانان اتریش در رنکینگ فیفا 70 ام است و پایین تر از ایران قرار دارد، اتریش دومین بار است که به جام جهانی نوجوانان صعود می کند و در همان جام جهانی اولش در سال 1997 در مرحله گروهی حذف شده است و در تاریخ جام جهانی هیچ برد و هیچ مساوی ندارد و سه باخت بدست آورده است.

سرمربی ایران درباره احتمالات صعود و مقابله با تیم ها گفت: ما امروز به العین می رویم تا در آنجا اسکان پیدا کنیم و بعدازظهر هم تمرین خواهیم کرد و ریکاوری را انجام می دهیم. همانطور که می دانید اتریش در این جام در بازی اول مقابل کانادا به تساوی دو بر دو رسید و در بازی دوم مقابل آرژانتین شکست خورد. البته ما همه احتمالات را بررسی کرده ایم و می بینید که چقدر در گروه ایران شرایط سخت است. اگر فرض کنیم آرژانتین تیم کانادا را شکست بدهد ایران با یک تساوی مقابل کانادا به مرحله بعد صعود خواهد کرد. البته همه اینها در شرایطی است که آرژانتین کانادا را شکست بدهد. در غیر اینصورت معادلات به شیوه دیگری خواهد شد.

دوستی مهر افزود: اگر کانادا آرژانتین را ببرد که آن وقت ایران باید حتما اتریش را شکست بدهد و آن وقت با تساوی تیم سوم گروه می شویم و باید منتظر بمانیم که آیا جزو 4 تیم برتر سوم قرار می گیریم یا نه. در هر صورت اگر ایران در گروهش اول شد با تیم دوم گروه چهار که احتمالا تونس یا ژاپن است بازی می کند اگر که دوم شود احتمالا با نیجریه یا سوئد تیم اول گروه شش بازی می کند. البته شانس اول شدن نیجریه خیلی بالاتر است. اگر بهترین تیم سوم در بین گروههای ٢،٥،٦ شود باید با تیم اول گروه ٤، تونس یا ژاپن بازی کند و اگر بهترین تیم سوم در بین گروههای ٣،٤،٥ شود با تیم اول گروه اول یعنی برزیل بازی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز