کیفیت چمن مهم است

کی‌روش: باخت به لبنان اتفاقی بود

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۵۴۳
کی‌روش: باخت به لبنان اتفاقی بود
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در پاسخ به سوالی در خصوص میزبانی لبنان گفت: مهمان نوازی فدراسیون فوتبال لبنان و افرادی که از جانب این فدراسیون در کنار ما هستند بسیار خوب بوده، اما در بازی قبل که به لبنان آمده بودیم چمن ورزشگاه نامناسب بود که فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد، چمن زمین مسابقه دچار بیماری شده است. امیدوارم در این بازی این مشکل را برطرف کرده باشند، چرا که چمن بد و نامناسب در روند بازی تاثیر بسزایی دارد. ما در سال آینده در مسابقات جام جهانی حضور خواهیم داشت و در این مسابقات چمن های بسیار مناسبی وجود دارد، پس باید در چمن هایی تمرین کنیم که وضعیت خوبی داشته باشد چرا که در زمین های باکیفیت سرعت انتقال توپ و پاسکاری بازیکنان بسیار متفاوت خواهد بود.

وی در خصوص بازی روز سه شنبه مقابل لبنان گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما مدت طولانی سفر ما از بانکوک به بیروت است، چرا که زمان کمی برای تمرین و ریکاوری بازیکنان وجود دارد و باید امروز و فردا خودمان را به شرایط مناسب برسانیم و اکثر بازیکنانی که از ایران و همچنین لژیونرها با پروازهای طولانی خود را به بانکوک رسانده اند و نیازمند شرایط مناسب هستند.

کی روش در بازی رفت از مرحله مقدماتی جام جهانی در لبنان و باخت به این تیم گفت: این باخت یک اتفاق بد بود و همه باید بدانند تیم ملی در آن بازی در شرایط ایده آل نبود و روز بد بازیکنان بود و ما باید این باخت را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در حال حاضر 10 امتیاز از این مسابقات را به دست آورده ایم و این 10 امتیاز صعود به جام ملتها را تضمین می کند، البته در فوتبال هیچ چیز تضمین شده ای وجود ندارد. در بازی مقابل تایلند بازیکنان به خوبی تمرین کردند و توانستیم آن برد را بدست آوریم هرچند شرایط ما سخت بود و سفری طولانی داشتیم و میزان رطوبت بانکوک بسیار بالا بود ولی با این حال توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به طلسم عدم برد در سالهای اخیر در بانکوک پایان بخشیم.

نظر شما