ورزشگاه خلیفه از ملی‌پوشان پذیرایی می کند

تغییر زمان و مکان دیدار ایران و قطر

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۱
تغییر زمان و مکان دیدار ایران و قطر
زمان و مکان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر تغییر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر امور رسانه ای تیم ملی اعلام کرد، در نشست هماهنگی تیم ها، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر، ساعت و مکان این دیدار دچار تغییراتی شده است.

خسرو والی زاده در این باره گفت: این جلسه ساعت 10 صبح روز دوشنبه برگزار شد که از ایران اصغر حاجیلو سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ملی حضور داشتند و قرار شد بازی دو تیم ساعت 45/18 روز سه شنبه هفتم دی ماه به وقت محلی (15/19 به وقت ایران) در ورزشگاه خلیفه برگزار شود.


وی ادامه داد: پیش از این نیز قرار بود این دیدار در ورزشگاه خلیفه انجام شود اما بدلیل ممانعت کنفدراسیون آسیا، به ورزشگاه الغرافه منتقل شد اما در نهایت ورزشگاه خلیفه تایید شد.


تیم ملی ایران در این دیدار با لباس سفید و تیم قطر با پیراهن همیشگی شان که رنگ زرشگی دارد، بازی خواهند کرد.


ضمنا داوران این دیدار از کشور مجارستان خواهند بود. ژولت ژابو داور وسط خواهد بود و کمک ها او ونسل توث و لاژلو ویزوکای هستند. در این دیدار هر تیم حداکثر اجازه 6 تعویض خواهد داشت. البته قطری ها درخواست هشت تعویض را داشتند که مسوولان ای.اف.سی. مخالفت کردند.


والی زاده افزود: با اینکه این دیدار دوستانه است، اما مسوولان کنفدراسیون آسیا که همگی در قطر مستقر شده اند، این دیدار را دقیقا طبق مقررات دیدارهای رسمی که در جام ملتهای آسیا برگزار می شود، برنامه ریزی کرده اند و در واقع روال کار خود در جام ملتها را به این وسیله آزمایش می کنند.


به این جهت تمامی مواردی که در دیدارهای رسمی اعمال می شود مانند کنفرانس های مطبوعاتی، منیجر میتینگ(نشست هماهنگی) و ... (البته بجز تعداد تعویض ها) در این مسابقه نیز انجام خواهد شد.


تیم ملی فوتبال کشورمان امروز ظهر تمرین ندارد و تمرین بعدی ساعت 19 امشب برگزار می شود.

نظر شما