نباید از بازی های دشوار آینده غافل شویم

هاشمیان: می خواهم با قدرت به میدان برگردم

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۷۲
هاشمیان: می خواهم با قدرت به میدان برگردم
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیروز می توانستم برابر صنعت نفت به میدان بروم، ولی ترجیح دادم بازی نکنم.

وحید هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: از آنجایی که نمی خواستم پس از چند جلسه تمرین مناسب دوباره اسیر مصدومیت های احتمالی بشوم، از بازی برابر صنعت نفت انصراف دادم. خوشبختانه تلاش های پزشکان برای بازگشت من به میدان اثر گذار بود و در تمرینات روز های گذشته یکی از گلزنان تیم در تمرینات بودم.

وی ادامه داد: می خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم و به تیمم کمک کنم. دوست ندارم برای بازگشت زود هنگام به میدان دوباره مصدوم شوم و تیمم را با شرایطی دشواری روبرو کنم.

هاشمیان در خصوص برد روز گذشته پرسپولیس گفت: پس از گذراندن دو اردوی مناسب شرایط تیم از هر نظر تغییر کرده و بازیکنان در بهترین وضعیت قرار دارند.فکر کنم بازیکنان پرسپولیس دیروز با شکست صنعت نفت مزد چهل روز زحمت خود را گرفتند. پرسپولیس برابر نفت آبادان بازی رو به جلویی را انجام داد و می توانست این تیم را با گلهای بیشتری شکست دهد. البته هر تیمی در هر بازی چندین موقعیت گلزنی را از دست می دهد.با این حال اعتقاد دارم که کسب سه امتیاز بازی مهم است و اینکه تیم با بردهای پیاپی به کورس قهرمانی برگردد.

وی در خاتمه عنوان کرد: تیم ما در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی های دشواری دارد كه قطعا بدون تلاش و ممارست نمی توان در بازی های اینده به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد. شروع خوب پرسپولیس در لیگ برتر امیدوار کننده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز