نگاهی به پشت پرده حواشی ذوب آهن

از رابطه ابراهیم زاده با مدیرعامل سابق تا داستان علی کریمی!

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۰۵
از رابطه ابراهیم زاده با مدیرعامل سابق تا داستان علی کریمی!
در خصوص اختلافات اخیر مدیرعامل و سرمربی ذوب آهن روایت هایی مختلفی مطرح است که مهمترین آن به ارتباطات نزدیک ابراهیم زاده و سعید آذری بازمی گردد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شعارهای تعدادی از لیدرهای باشگاه ذوب آهن در جریان بازی با سایپا علیه ابراهیم زاده تا حدی ناراحتی این مربی را به دنبال داشت که وی روز گذشته صراحتا اعلام داشت ذوب آهن یا جای اوست یا جای این لیدرها!
 
همین منظور صبح امروز ابراهیم زاده به دفتر باشگاه ذوب آهن رفت تا رو در رو با دلیلی هم صحبت شود و مشکلات خود را حل کند.

اما در خصوص اختلافات اخیر مدیرعامل و سرمربی ذوب آهن روایت هایی مختلفی مطرح است که مهمترین آن به ارتباطات نزدیک ابراهیم زاده و سعید آذری بازمی گردد.

کسانی که اتفاقات باشگاه ذوب آهن را دنبال می کنند معتقدند دلیلی علاقه ای ندارد سرمربی تیمش تا این اندازه به آذری نزدیک باشد و حتی در مراسم های عزاداری ایام محرم و صفر با مدیرعامل سابق ذوب آهن دیده شود.
 
پرده دیگر از اختلافات دلیلی و ابراهیم زاده به مسئله علی کریمی بازمی گردد؛ سرمربی ذوب آهن قصد داشت کریمی را به تیمش بیاورد اما دلیلی با این انتقال مخالفت کرد تا ابراهیم زاده به خواسته خود که همان جذب جادوگر بود، نرسد.
 
اما نکته جالب تمام این اتفاقات آنجاست که این هفته دربی اصفهان برگزار می شود و ذوب آهن یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را در پیش دارد.

نظر شما