بازیکنان، تیم های پایین جدول را جدی نمی گیرند

مجید صالح: ابراهیم زاده بهترین مربی چهل سال اخیر ذوب آهن است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۴۴
مجید صالح: ابراهیم زاده بهترین مربی چهل سال اخیر ذوب آهن است
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به نظر من ابراهیم زاده طی چهل سال گذشته بهترین نتایج را برای این باشگاه کسب کرده است.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: تیم سایپا عملکرد مناسبی داشت و با انگیزه بالا برابر ذوب اهن بازی کرد و برنده شد. تیم ما در بازی روز گذشته اشتباهات بسیاری برابر تیم حریف داشت و نتیجه بازی را واگذار کرد. بازیکنان باید یاد بگیرند که رویارویی با تیم های پایین جدول خیلی سخت است.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان ذوب آهن با شکست روز گذشته آموخته باشند که تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر برای مصاف با تیم ما خیلی انگیزه دارند.

صالح گفت: به دلیل آسیب دیدگی خفیف به خلعتبری استراحت داده بودیم، ولی با شروع نیمه دوم به او میدان دادیم.ضمن آنکه می خواستیم در غیاب خلعتبری بازیکنان جایگزین را هم در میدان محک بزنیم. 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در بازی روز گذشته شاهد حاشیه سازی برخی تماشاگران بودیم که امیدوارم باشگاه با آنها برخورد کند. به نظر من ابراهیم زاده طی چهل سال گذشته بهترین نتایج را برای باشگاه ذوب آهن کسب کرده است. چنین برخوردهایی با او صحیح نیست و این مربی روی نیمکت ذوب آهن بارها لیاقت خود را نشان داده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز