ناراحتی کاپیتان سابق راه آهن از مسوولان این باشگاه

تقوی: ما را فراری دادند تا خودشان راحت کار کنند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۲
تقوی: ما را فراری دادند تا خودشان راحت کار کنند
بازیکن صبای قم گفت: تمام مغضوبین راه آهن امروز در صبای قم هستند و همه این بازیکنان با چنان انرژی مضاعفی مقابل راه آهن بازی کردند که راه آهن چاره ای جز تسلیم نداشت.

حواشی بازی روز گذشته راه آهن و صبا بیشتر از اتفاقات متن آن بود. تعدادی از بازیکنان سابق راه آهن که هم اکنون پیراهن صبا را بر تن دارند پس از پایان بازی به مسایلی در خصوص باشگاه سابق خود اشاره کردند که خواندنش خالی از لطف نبود. در همین خصوص احمد تقوی کاپیتان سابق تیم فوتبال راه آهن و بازیکن فعلی صبای قم به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دوازده سال برای تیم راه آهن زحمت کشیدم اما دست آخر آقایان کاری کردند تیمی را که عاشقانه دوستش داشتم به رغم میل باطنی ام ترک کنم. البته در راه آهن این اتفاق فقط برای من نیفتاد و همه بازیکنان قدیمی راه آهن را راندند تا به راحتی در این تیم کار کنند.

وی ادامه داد: در حالی که خوشبختانه هنوز تیم هایی در فوتبال ما هستند که قدر بازیکنان قدیمی را می دانند، راه آهنی ها از بازیکن قدیم می ترسند. باشگاه سایپا تندیس ابراهیم صادقی را با 9 سال سابقه بازی در تیمش می سازد و برایش همایش برگزار می کند، اما در راه آهن هر بازیکنی وفادار بماند و قدمتش زیاد شود مورد بی مهری قرار می گیرد چرا که آقایان نمی توانند قدیمی تر از خودشان را در راه آهن ببینند. من در اوج دوران فوتبالم که چند سال پی در پی از تیم های استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم به راه آهن وفادار ماندم و در این تیم ماندم، اما مدیریت و کادر فنی فعلی راه آهن قدر این وفاداری را ندانستند و زمینه ساز جدایی من از راه آهن شدند.

احمد تقوی که به همراه تیم صبا توانست برابر راه آهن به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند افزود: تمام مغضوبین راه آهن امروز در صبای قم هستند و همه این بازیکنان با چنان انرژی مضاعفی مقابل راه آهن بازی کردند که راه آهن چاره ای جز تسلیم در ورزشگاه خانگی اش نداشت. راه آهنی ها نسبت به همه بازیکنان با سابقه شان برخورد غیر منصفانه ای داشته اند. البته هنوز راه آهن را دوست دارم و از اینکه می بینم این تیم با سوء مدیریت دچار ضعف در ساختار و تشکیلات گردیده و از نظر مالی هم اینقدر در تنگنا قرار دارد خوشحال نیستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز