چینی: استقلال نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۶۹۸۴۰
چینی: استقلال نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال در بازی با الشباب خوب نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی چینی در خصوص بازی استقلال برابر الشباب گفت: الشباب مقابل استقلال باهوش بازی کرد و نظم تیمی اش را هم در طول 90 دقیقه بازی حفظ کرد. استقلال هم در نیمه اول نظم تیمی را داشت اما در نیمه دوم این نظم را از دست داد تا در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کند.

پیشکسوت استقلال که خود برای تماشای بازی به استادیوم رفته بود در ادامه اظهار داشت: در دقیقه 8،9 بازی بود که توپ خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد شد اما مهدی رحمتی در این صحنه خیلی خوب توپ را جمع کرد. همان موقعیت زنگ خطری برای ما بود که باهوش تر بازی کنیم اما متاسفانه استقلال در ادامه بازی به جای نظم تیمی بیشتر از هم پاشیده بازی کرد تا قدرت هجومی بالایی هم در زمین نداشته باشد.

وی گفت: به نظر من استقلال در بازی با الشباب خوب نبود و امیدوارم روز بد استقلال مقابل الشباب به پایان رسیده باشد.

چینی در ارتباط با این که استقلال می تواند در آسیا خوب کار کند، اظهار داشت: استقلال می تواند شرایط خود را بهبود ببخشد. دو ستاره ای که روی پیراهن این تیم قرار دارد با تلاش ها و افتخارات استقلال و مردانش رقم خورده و باز هم می توان در آسیا افتخار آفرید فقط استقلال در حال حاضر نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد تا به شرایط بهتر برسد.

وی در پایان اظهار داشت: این قول را می دهم که استقلال در زمین الشباب این تیم را شکست دهد. الشباب فقط روی بازی شماره های 7،6و11 خود می چرخد که استقلال اگر آن ها را مهار کند حتما 3 امتیاز بازی برگشت را متعلق به خود می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز