محمدنبی: تمامی برنامه‌های مربوط به تیم ملی در حال پیگیری و انجام است

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۶۹۸۶۲
محمدنبی: تمامی برنامه‌های مربوط به تیم ملی در حال پیگیری و انجام است
سومین جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص جام جهانی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سومین نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی با حضور رئیس، دبیر کل، سرمربی تیم ملی و مسئولین کمیته های فدراسیون فوتبال از ظهر امروز در دفتر کفاشیان برگزار شد.

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون درباره این نشست گفت: قوانین و مقررات بازیهای جام جهانی که 1000 صفحه بود و توسط فیفا ارائه شده بود، ترجمه شده است و کمیته های مختلف فدراسیون موارد مربوط به خود را باید به طور دقیق مطالعه و انجام دهند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

وی در ادامه بیان کرد: کارگاه آموزشی مسابقات در برزیل برگزار شد که امروز گزارشات آنها ارائه می شود. از سوی دیگر در قوانین و مقررات ارسالی فیفا برای بسیاری از موارد مهلت زمانی مشخص شده بود که با توجه به نزدیک شدن هر مورد، کارها را به انجام رسانده ایم و تا کنون تقریبا نیمی از این فعالیتها انجام شده و بقیه فعالیتها با توجه به زمانبندی انجام می شود. به عنوان نمونه در تاریخ 15 دسامبر برابر با 24 آذرماه 25 توپ رایگان را دریافت کرده ایم و با توجه به نیاز تیم ملی درخواست خرید 150 توپ دیگر را به فیفا اراسال کرده ایم که ضمن موافقت، فیفا این تعداد را در اختیارمان قرار داده است.از سوی دیگر با انتخاب هتل و کمپ تیم ملی در برزیل، قرارداد مربوط تنظیم و ارسال کرده ایم. به این صورت که قرارداد با هتل بسته شده و قرارداد نهایی برای کمپ، روز گذشته از کمپ کورنتیناس برای ما ارسال شد که در حال تائید و ارسال آن هستیم.
 
دبیر کل فدراسیون در ادامه بیان کرد: خوبی کمپ تمرینی ملی پوشان این است که فاصله محل تمرین تا هتل 15 دقیقه بوده و زمان زیادی برای رفت و آمد از دست نمی دهیم و برنامه ریزی ما به این صورت است که در زمان حضور تیم ملی در سائوپائولو، ملی پوشان پس از صرف صبحانه در هتل محل اقامت، به محل کمپ می روند و کلیه امکانات کمپ، تا بعدازظهر آنجا حضور داشته و در هتل موجود در این کمپ نیز استراحت می کنند و صبح و بعدازظهر پس از انجام تمرینات اصلی، برای صرف شام و استراحت به محل هتل اقامت بر می گردند.

سرپرست تیم ملی در ادامه گفت: بحث بعدی البسه تیم ملی است که اطلاعات مربوط به آن هشتم دی ماه برابر با 29 دسامبر به فیفا ارسال شده و هفته پیش فیفا ایرادات جزئی را درباره اندازه آرم و شماره پیراهن ها برای ما ارسال کرده که کلیه ایرادها می بایست توسط آل اشپورت بر طرف شود. از سوی دیگر با توجه به برنامه زمانبندی از سوی فدراسون جهانی فوتبال، بحث رزرو بلیط هواپیمای ایران جهت عزیمت به برزیل با بخش مسافرت فیفا هماهنگ شده و جزئیات ورود تیم ملی نیز در اختیار این بخش قرار گرفته و تا 10 مارچ 19( اسفند) مهلت داریم تا اطلاعات لجستیک تیم ملی اعم از تجهیزات تیم ، برنامه اردو و دیدارهای تدارکاتی را به فیفا ارسال کنیم. همچنین از دیگر اقدامات انجام شده اتمام فاز اول بلیط فروشی مسابقات جام جهانی است که توسط کمیته بازاریابی انجام شده و اطلاعیه مهم این کمیته در خصوص پرداخت هزینه رزرو بلیط ها که مربوط به فاز دوم این برنامه مهم است، روز گذشته توسط فدراسیون فوتبال به انجام رسیده است.

در ادامه جلسه نیز شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی اخیر، توضیحات خود را در خصوص موضوعات پزشکی، اداری، اجرایی، اقامتی،بازاریابی، ایمنی وامنیتی، فرهنگی و فنی مسابقات ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز