با کمک هواداران مشکلات را برطرف می‌کنیم

پروین: باید تا زمان اعلام بدهی‌ها صبر کرد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۱۸۶۳
پروین: باید تا زمان اعلام بدهی‌ها صبر کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم در سایه همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت و حمایت هواداران مشکلات مالی باشگاه حل شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی پروین در حاشیه مراسم امضای قرارداد همکاری سه جانبه باشگاه پرسپولیس، بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت فولاد کرمان با بیان این مطلب افزود: براساس قراردادی که امضا کرده‌ایم هواداران باشگاه پرسپولیس از امروز می‌توانند برای دریافت کارت هواداری باشگاه که با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت تهیه شده است اقدام کنند. قراردادی که ما با اسپانسرها امضا کرده‌ایم برای روی پیراهن است. قرارداد ما با اسپانسر قبلی تا پایان لیگ برتر خواهد بود و پس از 3 بازی پیش‌رو می‌توانیم اسپانسر‌مان را برای سال آینده عوض کنیم.

وی تصریح کرد: این قرارداد سه جانبه است و امیدوارم هر کسی بتواند با 25 هزار تومان به پرسپولیس کمک کند چرا که این کار هم کمک به پرسپولیس است و هم می‌تواند به ورزش کمک کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مشکلاتی که در عقد قرارداد با برخی از اسپانسرها و فعالیت‌های اقتصادی باشگاه وجود داشت را حل و فصل خواهیم کرد. کاری به این نداریم که در گذشته چه اقداماتی صورت گرفته و تنها به دنبال آن هستیم که اگر امکانش بود فعالیت‌هایی که به سود باشگاه پرسپولیس است را ادامه دهیم.

علی پروین درباره موافقت هیئت دولت با واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: خبرش برای ما هم آمده که 5 نفر مسئول شدند تا شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال را فراهم آورند. به هر حال جا دارد به خاطر این اتفاق تشکر کنیم. هنوز معلوم نیست آنها چه مبلغی را می‌خواهند برای فروش و واگذاری این باشگاه‌ها اعلام کنند ولی قطعا رقمی که اعلام می‌شود با بدهی‌های هر دو باشگاه خواهد بود، بدهی‌هایی که رقم آنها هنوز معلوم نشده است. ما هم مانند دیگران منتظریم تا هر چه زودتر رقم فروش سهام باشگاه پرسپولیس و چگونگی واگذاری این باشگاه اعلام شود.

وی در خصوص رویانیان افزود: آقای رویانیان برای باشگاه پرسپولیس خیلی زحمت کشید و امیدوارم هر جایی که هست موفق باشد.

پروین ادامه داد: رقم بدهی را نمی دانم و باید منتظر باشیم تا رقم بدهی‌ها اعلام و پس از آن شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی اعلام شود. من نمی‌دانم چه مبلغی برای باشگاه تعیین خواهد شد اما همانطور که پیش از این گفتم رقم مدنظر همراه با بدهی‌های باشگاه خواهد بود که با این شرایط شاید رقم فروش باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای باشد که کسی نتواند آن را بخرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز