حواسم به پرسپولیس است

مسلمان: ما قهرمان می‌شویم تا ذوب‌آهن سقوط نکند

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۷۲۵۸۸
مسلمان: ما قهرمان می‌شویم تا ذوب‌آهن سقوط نکند
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت مصدومیتم معلوم نیست و هنوز دکترها نگفته‌اند به عمل جراحی نیاز دارم یا نه.

محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: فعلا که در اردوی پرپسولیس حاضر نشده ام و طبق هماهنگی که با دایی داشتم او به من گفت در تهران بمانم و برنامه بهبودی ام را پیگیری کنم.

وی درباره میزان مصدومیتش گفت: مصدومیتم گرفتگی است و هنوز شدت آن مشخص نیست. مشغول درمان هستم و مشخص نیست به بازی با داماش می رسم یا نه. با توجه به اینکه تا آن بازی زمان زیادی مانده شاید بتوانم خودم را به بازی با داماش برسانم.

مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا نیازی به جراحی دارد؟ افزود: وضعیت مصدومیتم معلوم نیست و هنوز دکترها نگفته اند به عمل جراحی نیاز دارم یا نه.

وی درباره اینکه پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: فولاد و استقلال رقیبان اصلی ما هستند اما من اطمینان دارم که آنها امتیاز از دست خواهند داد. پس اگر ما 3 بازی پیش رو را ببریم قهرمان خواهیم شد. نباید ریسک کنیم و حق اشتباه هم نداریم. برخلاف اینکه برخی می گویند بازیهای پرسپولیس آسان نیست اما من این موضوع را قبول ندارم چون ما با تیمهایی بازی داریم که در انتهای جدول هستند و انگیزه زیادی باری پیروزی دارند.

مسلمان درخصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: من امسال قرضی به پرسپولیس آمدم و در اصل بازیکن ذوب آهن هستم. هر تیمی که برای فصل بعد من را بخواهد باید با ذوب آهن مذاکره کند. خودم هم نمی دانم سال آینده در چه تیمی خواهم بود.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط نامساعد تیم ذوب آهن ادامه داد: حیف است ذوب آن به لیگ یک سقوط کند. این تیم در نیم فصل اول خیلی خوب بازی می کرد اما نتیجه نمی گرفت. امیدوارم با برد پرسپولیس مقابل تیمهای ته جدولی ذوب آهن در لیگ بماند و خودمان هم قهرمان شویم.

مسلمان در پاسخ به این سوال که انتظار دعوت شدن به تیم ملی را داشته یا نه؟ خاطرنشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی بازی کند اما من ترجیح می دهم تمرکزم روی پرسپولیس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز