امیدوارم در برزیل حاضر باشم

سردار آزمون: آرسنال جدی‌ترین گزینه است

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۷۶۴۳۹
سردار آزمون: آرسنال جدی‌ترین گزینه است
مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه گفت: هر بازیکنی آرزو دارد در لیگ انگلیس و تیمی چون آرسنال بازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه با تایید اینکه از چهار باشگاه بارسلونا، یوونتوس، میلان و آرسنال پیشنهاد دارد، از جدی بودن پیشنهاد تیم آرسنال خبر داد. این مهاجم جوان همچنین ابراز امیدواری کرد بتواند در جام جهانی برزیل یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باشد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه در مورد پیشنهاداتی که از باشگاه‌های اروپایی دارد، گفت: من از چهار باشگاه بارسلونا، یوونتوس و میلان ایتالیا و آرسنال پیشنهاد دارم که برای بارسلونا آن مشکل(محرومیت از نقل و انتقال بازیکن) پیش آمد و حضورم در آن تیم منتفی شد. در حال حاضر هم پیشنهاد میلان و آرسنال خیلی جدی است که روز پنجشنبه هم نمایندگان دو باشگاه با هم صحبت کردند.

وی با بیان اینکه همه تلاشش این است که در 7 بازی باقیمانده عملکرد خوبی برای تیمش ارائه کند، در مورد پیشنهاد 2 میلیون پوندی آرسنال یادآور شد: خیلی خوشحالم که چنین پیشنهادی از باشگاه آرسنال دارم. پیشنهاد این باشگاه انگلیسی جدی است اما الان همه فکرم عملکرد خوب در تیم روبین کازان است.

مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه تاکید کرد: برای انتقال به تیم بعدی‌ام، نظر باشگاه شرط اصلی است. درحال حاضر هم در تیم روبین کازان فیکس هستم و خوشبختانه در بازی گذشته گل هم زدم. البته کارشناسان فوتبال در روسیه اعلام کردند که یک پنالتی در آن مسابقه روی من انجام شد که داور آنها را نگرفت. من در موقعیت گل قرار داشتم که بازیکن حریف از پشت پیراهنم را کشید.

وی در مورد اینکه آیا حضورش در تیم‌های اروپایی در احتمال همراهی‌اش با تیم ملی در جام جهانی تاثیرگذار است؟، خاطرنشان کرد: این موضوع درست است اما همه چیز به نظر کارلوس کی‌روش بستگی دارد. من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. خیلی دوست دارم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم و تمام فکر حضور در جام جهانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز