قنبرپور: پرسپولیس باید برای آسیا بیشتر مسلح شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۸۰۷۸۱
قنبرپور: پرسپولیس باید برای آسیا بیشتر مسلح شود
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که تیم محبوبم بعد از فراز و نشیب بسیار سهمیه آسیار را کسب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که تیم محبوبم بعد از فراز و نشیب بسیار سهمیه آسیار را کسب کرد. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد ولی برای رسیدن به هدف در لیگ فصل بعد آسیا باید آنرا بیش از این مسلح و مجهر کرد.

مصطفی قنبرپور افزود: از اینکه تیم محبوبم توانست بعد از چند فصل سخت و دشواری که داشت سهمیه حضور در جام قهرمانان آسیا را کسب کند بسیار خوشحالم. این تیم خیلی به قهرمانی نزدیک شد و باید با استفاده از تجارب بدست آمده، سال بعد به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم که همه تیم‌ها برای قهرمانی و حفظ شرایط خود، زحمت کشیدند. پرسپولیس هم تیمی محبوب و پرطرفدار است که اگر بخواهد سال آینده به قهرمانی برسد باید با یک مدیریت خوب، ابزارهای لازم را ایجاد کند. به نظرم این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد ولی باید در تمام بخش‌های مربوط به تیم تقویت شود. همچنین بازیکنانی می‌خواهیم که با مطالعه و با نظر سرمربی انتخاب شده و لیاقت این پیراهن و تحمل فشارهای آن را داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهد. در حال حاضر بازیکنان جوان و قدرتمندی در تیم حاضر هستند ولی فکر می‌کنم با نظر سرمربی باید باز هم مسلح‌تر بود. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و متاسفانه خیلی درگیر حاشیه می‌شود و این حاشیه‌ها به تیم لطمه می‌زند و باید روی این مسائل کنترل و هدایت بیشتری هم صورت بگیرد و در سطحی باشد که برای قهرمانی آسیا خیز بردارد. من امیدوارم مسوولان با تصمیم گیریهای به موقع و خوب، این شرایط را فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه درباره برنامه‌های این تیم گفت: در شهریور ماه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را در تایلند پیش رو داریم و با هماهنگی کادر فنی 12 اردو را تا آن زمان برگزار خواهیم کرد و سفرهای خارجی برای شرکت در تورنمنت‌ها را در برنامه داریم. از جمله این سفرها، حضور در تورنمنت آذربایجان در خرداد ماه است که تیم‌های ملی قدرتمندی در آن حضور دارند و تدارکات خوبی خواهد بود. پس از آن نیز در تیر ماه در تورنمنت قزاقستان شرکت خواهیم کرد.

قنبرپور در پایان افزود: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و جدا از موفقیت فنی و کسب سهمیه، سعی شده است تا مسائل اخلاقی و انضباطی سر لوحه کارها باشد تا پایه کار این بچه‌ها بر این اساس استوار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز