لیگ برتر فوتبال ساحلی ۳ اردیبهشت‌ قرعه‌کشی می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۸۰۸۵۶
لیگ برتر فوتبال ساحلی ۳ اردیبهشت‌ قرعه‌کشی می‌شود
رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از قرعه‌کشی لیگ برتر در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پریا شهریاری در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: سوم اردیبهشت ما نشستی را با مسئولین باشگاههای لیگ برتری فوتبال ساحلی برگزار خواهیم کرد تا در رابطه با روند رو به رشد این رشته ورزشی و همچنین فراهم کردن شرایط ایده آل نسبت به گذشته بحث و تبادل نظر کنیم.

وی افزود: در این نشست که با حضور روسای کمیته های پزشکی، انضباطی، فرهنگی و همچنین مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برکزار می شود، در خصوص نحوه هر چه بهتر برگزاری مسابقات، شرایط پزشک های حاضر در تیم ها، مسائل انضباطی، فعال شدن بیشتر کمیته های فرهنگی باشگاهها بحث و بررسی خواهد شد.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: پس از صحبتها و مواردی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین روسای کمیته های فدراسیون مطرح می شود؛ جلسه قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار می شود.

نشست فوق روز سوم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. همچنین در این نشست از مدیران باشگاههای دریا نوردان بوشهر و گلسا پوش یزد که عنوانهای اول و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور فصل 92-93 و باشگاههای یاران اصفهان و فائز کاران مازندران که مقام های اول و دوم مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 92-93 را کسب کردند، تقدیر و احکام قهرمانی به این باشگاهها اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز