آبی‌ها نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارند

نامجومطلق: به عنوان دستیار در استقلال کار نمی‌کنم

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۸۵۱۲۸
نامجومطلق: به عنوان دستیار در استقلال کار نمی‌کنم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دوران دستیاری من تمام شده و به دنبال کمک مربی بودن نیستم.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا درخصوص شایعه دستیاری اش در استقلال اظهار داشت: هنوز صحبتی با من در این باره نشده و خودم هم از دیگران شنیده ام. به عنوان یک استقلالی هر کاری از دستم برای این تیم بربیاید انجام می دهم اما شرایط برای من به گونه ای است که دیگر نمی خواهم به عنوان دستیار کار کنم.

وی ادامه داد: قلعه نویی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است اما 3 سال پیش هم وقتی مظلومی به من پیشنهاد دستیاری داد قبول نکردم و گفتم دوران دستیاری من تمام شده و به دنبال کمک مربی بودن نیستم.

نامجومطلق با بیان اینکه نباید با یک سال ناکامی درباره قلعه نویی قضاوت شود، گفت: قلعه نویی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و عناوین ارزشمندی کسب کرده است. خودش هم می داند که امسال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کارآیی لازم را داشته باشد. البته نباید با یک سال ناکامی درباره قلعه نویی قضاوت شود. منطقی نیست بگوییم دوره او در استقلال تمام شده است.

مربی سابق استقلال افزود: استقلال برای سال آینده نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد. تصمیمات نهایی را هیات مدیره و مدیرعامل خواهند گرفت و بهتر است وزارت ورزش و جوانان همانطور که در بهترین زمان ممکن تکلیف پرسپولیس را روشن کرد و زمان کافی را برای تغییرات به هیات مدیره و سرمربی داد برای استقلال هم همین کار را انجام دهد. تکلیف استقلال باید زودتر مشخص شود. نقل و انتقالات در پیش است و باید بهترین بازیکنان جذب استقلال شوند. لازمه این اتفاق مشخص شدن وضعیت مدیریت و کادر فنی استقلال است.
 
وی با بیان اینکه تمایل دارد در سالهای آینده سرمربی استقلال شود، خاطرنشان کرد: مربیگری در استقلال می تواند از افتخارات هر استقلالی باشد. با توجه به اینکه سالها در استقلال کار کرده ام و به این تیم علاقه مند هستم دوست دارم در استقلال سرمربی شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز