برجای مانده از بازی دوستانه شاگردان کی‌روش

حضور دوچرخه‌سواران ایرانی پیش از دیدار با بلاروس

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۸۴۳
حضور دوچرخه‌سواران ایرانی پیش از دیدار با بلاروس
دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بلاروس با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برگزاری دیدار ایران و بلاروس در ورزشگاه کاپفنبرگ اتریش حواشی داشت که در ادامه می خوانید.

این دیدار که از ساعت 16:30 آغاز شد، در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. داوران این دیدار از داوران بین المللی اتریش بودند که در ابتدای دیدار هم فرم های ابتدایی بازی که با آرم فیفا بود را برای دو تیم در نظر گرفته بودند که نشان دهنده برگزاری این دیدار زیر نظر فیفا بود.

بازیکنان تیم ملی از ساعت 10:50 با اتوبوس به سمت شهر کاپفنبرگ حرکت کرده بودند و پس از یک ساعت و سی دقیقه به ورزشگاه محل برگزاری دیدار رسیدند.

حدود 600 ایرانی مقیم اتریش و حتی کشورهای اطراف مانند ایتالیا و سوئیس برای حضور در دیدار ایران و بلاروس به اتریش آمده بودند و با شور و حرارت خاصی بازیکنان تیم ملی و ایران را تشویق می کردند.

در ابتدای دیدار دو دوچرخه سوار ایرانی که با شعار سفیران صلح و دوستی و دوستدار طبیعت که قصد دارند با دوچرخه به برزیل بیایند به زمین مسابقه آمده و با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

این دو دوچرخه سوار از ایران حرکت کرده و برای رسیدن به برزیل در حال حاضر در اتریش حضور داشته و برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند.

در میان دو نیمه مسابقه موسیقی جام جهانی ایران که توسط احسان خواجه امیری اجرا شده بود برای هواداران پخش شد که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

در پایان دیدار هواداران به کنار زمین مسابقه آمدند و با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

برنامه تمرینی بازیکنانی که به میدان نرفته بودند ادامه پیدا کرد و پس از بازی بازیکنان اشاره شده در زمین مسابقه باقی ماندند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کردند.

تعداد زیادی از رسانه های ایرانی و بین المللی ضمن حضور در استادیوم این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و گزارش تهیه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز