برنامه‌های تیم ملی فوتبال ساحلی برای کسب سهمیه جام جهانی اعلام شد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۷:۵۳
کد خبر: ۱۸۸۹۳۲
برنامه‌های تیم ملی فوتبال ساحلی برای کسب سهمیه جام جهانی اعلام شد
رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درخصوص برنامه‌های لیگ برتر، اردوهای بزرگسالان و همچنین حضور در قهرمانی آسیا و کسب سهمیه برای جام جهانی 2015 به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پریا شهریاری در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر گفت: طبق تقویم برگزاری مسابقات که از سال گذشته به هیاتها و باشگاها ارسال شده بود، رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باید از اواسط اردیبهشت ماه برگزار شود که با همکاری باشگاهها این امر محقق شد و هفته اول رقاتبهای لیگ برتر در تاریخ 18 اردیبهشت و با حضور 13 تیم آغاز شد. بر همین اساس پس از برگزاری مسابقات در دور رفت، 30 خرداد پیکارهای دور رفت لیگ برتر تمام می شود و ماه رمضان را نیم فصل مسابقات اعلام کردیم تا ورزشگاه بتواند نواقص خود را رفع کنند. ضمن اینکه ورزشگاهها مجهز به نورافکن نبوده و ما نمی توانستیم مسابقات را در شب برگزار کنیم. بر همین اساس دور برگشت لیگ را از تاریخ 10 مرداد برگزار می کینم و طبق روال قبل هر هفته بازیها برگزار می شود و بازیکنان 3 روز در اردو و 4 روز در اختیار باشگاههایشان قرار خواهند گرفت.

وی افزود: طبق نشستی که با کادر تیم ملی برگزار کردیم، قرار شد تا هر هفته بازیکنان تیم ملی 3 روز در اختیار تیم ملی و 4 روز در اختیار باشگاهها باشند تا مرتبا در جریان اردو و مسابقات باشگاهی بوده تا روند اماده سازی خوبی برای حضور در تیم ملی و حضور در مسابقات پیش رو داشته باشند.

شهریاری اولین تورنمنتی تیم ملی پیش روی تیم ملی را حضور در بلاروس اعلام کرد و گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت بلاروس که از 11 تا 15 تیر ماه است، اعزام می شود. این تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم های ایران، بلاروس، مجارستان و آذربایجان برگزار می شود که با تائید کادر فنی تیم ملی و کمیته فنی و توسعه، قرار است تا تیم ملی فوتبال ساحلی به این بازیها اعزام شود.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در ادامه افزود: در تاریخ 18 مهر ماه طبق برنامه ریزی که انجام شده مسابقات لیگ برتر به اتمام می رسد و از 24 مهر تا 6 آبانماه یک اردوی تدارکاتی در برزیل برگزار می کنیم و قرار است تا تیم ملی 5 یا 6 بازی دوستانه در این کمپ برگزار کند. در واقع این اردو، مهمترین اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا در پوکت تایلند که از 23 تا 30 آبانماه برگزار می شود، است. ما باید برای قهرمانی آسیا و کسب سهیمه برای جام جهانی 2015 پرتغال که فعلا اعلام شده در آذرماه برگزار شود، آماده شویم که فکر می کنم تورنمنت و اردوهای فوق کمک بسزایی در روند رو به مثبت تیم ملی داشته باشد.

وی گفت: طبق تقویم سازمان جهانی فوتبال ساحلی بازیهای بین قاره ای جهان قرار است تا آبانماه برگزار شود اما هنوز نامه ای به صورت رسمی برای ایران ارسال نشده که در صورت ارسال نامه بی شک ایران در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت تا از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کند.

گفتنی است، مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای از 11 تا 17 آبانماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز