حقیقی: می‌توانستیم بلاروس را شکست بدهیم

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۸۸۹۷۰
حقیقی: می‌توانستیم بلاروس را شکست بدهیم
گلر تیم ملی فوتبال ایران گفت: می توانستیم به گل برسیم و برنده این بازی باشیم اما بازیکنان کمی خسته بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره دیدار تیم ملی ایران برابر بلاروس گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم جنگنده بازی کردند. ما در چند موقعیت می توانستیم به گل برسیم و برنده این بازی باشیم اما بازیکنان کمی خسته بودند که این امر بر می گردد به تمرینات سختی که در آفریقای جنوبی و در اتریش داشتیم. اما در مجموع بازی خوبی بود.

وی افزود: تیم بلاروس نیز از بازیکنان لژیونر بهره می برد و خود من دو بازیکن این تیم را که در لیگ روسیه حضور دارند می شناسم و مقابل آنها بازی کرده ام.

حقیقی درباره کمپ تمرینی تیم ملی و شرایط اردوی در اتریش گفت: خوشبختانه در کمپ تمرینی همه چیز مهیا است و همه امکانات برای بازیکنان تیم ملی فراهم شده است و از این نظر مشکلی نداریم.

وی درخصوص جام جهانی گفت: بدون شک دیدارهای سختی با بوسنی، نیجریه و آرژانتین داریم. همه تیم ها برای صعود به میدان می آیند و حتی شانس حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات را دارند و البته تیم ایران نیز نشان داده که در شرایط سخت مقاوم بوده و عملکرد خوبی داشته اند، ضمن اینکه ما کی روش را به عنوان یک مربی با تجربه و بین المللی در کنار خود داریم و امیدوارم موفق شویم.

نظر شما