مظفر: هفتم خرداد، منتظر بانوان هوادار هستیم

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۸۸۹۹۴
مظفر: هفتم خرداد، منتظر بانوان هوادار هستیم
بانوان سرخپوش پرسپولیس در هفته هفدهم با به ثمر رساندن 22 گل و با تفاضل گل مناسب نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر جدول رقابت‌های لیگ باقی ماندند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بانوان سرخپوش پرسپولیس در هفته هفدهم با به ثمر رساندن 22 گل و با تفاضل گل مناسب نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر جدول رقابت‌های لیگ باقی ماندند اما سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس این تفاضل را حاشیه امنی نمی‌داند.

شهرزاد مظفر در صحبت های خود گفت: پیروزی ما برابر تیم نوشهر، پر گل‌ترین بازی ما در این فصل بود. بچه‌ها در بازی‌های اخیر با وجود تمام دشواری‌هایی که وجود داشت به معنای واقعی با غیرت و متعصبانه تلاش کردند تا بتوانیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم و تیم را در صدر جدول نگه داریم اما این تفاضل گل را حاشیه امنیت خوبی برای حفظ این موقعیت نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: هفته آینده در شرایطی با تیم بسیار خوب نفت آبادان بازی داریم که از تیم‌های مدعی است. حفاری که با ما امتیاز برابر دارد جلوی همین تیم نوشهر بازی می‌کند. در این شرایط فارغ از بحث تفاضل گل به دنبال کسب پیروزی در بازی‌های کلیدی خودمان هستیم تا بتوانیم از رقبای خودمان فاصله امتیازی بگیریم و این بحث تفاضل گل را جدی نگیریم.

سرمربی پیشین و موفق تیم ملی فوتسال بانوان ایران خاطرنشان کرد: تا پایان رقابت‌های لیگ، چهار هفته دیگر را پیش رو داریم. سه بازی بسیار مهم وجود دارد که سرنوشت مسابقات را رقم می‌زند و دو بازی مربوط به تیم ما است که در آنها نیاز به حمایت همه جانبه باشگاه و هواداران داریم.

وی افزود: ما در بازی بعدی خودمان روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه میزبان نفت آبادان هستیم و در آخرین روز مسابقات هم با تیم حفاری بازی می‌کنیم. تیم‌های نفت و حفاری هم یک بازی رودررو خواهند داشت. اینها سنگین‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های این فصل هستند. بچه‌های ما هم تا به اینجا با غیرت و تعصب مثال زدنی تلاش کرده‌اند و واقعا مصمم هستیم هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار نکرده و با پیروزی در چهار بازی باقیمانده بتوانیم به قهرمانی قاطعانه‌ای دست پیدا کنیم.

مظفر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: بچه‌های تیم تمام تلاش خود را می‌کنند و منتظر حمایت‌ها بویژه از سوی هواداران هستیم و امیدواریم که در بازی بعدی شاهد حضور پر تعداد بانوان هوادار باشیم. 

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در بازی آینده خود از ساعت 11 روز هفتم خرداد ماه در سالن شهر بانو واقع در خیابان سی متری جی میزبان تیم آبادان خواهد بود.

نظر شما