رحیمی: پرسپولیس را به الگوی فوتبال ایران تبدیل خواهیم کرد

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۸۹۱۵۲
رحیمی: پرسپولیس را به الگوی فوتبال ایران تبدیل خواهیم کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عزم اعضای هیات مدیره باشگاه کار بیشتر و موفقیت پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: صمیمانه از آقای دکتر گودرزی، دکتر خادم و گرشاسبی به خاطر حمایتها و کمک هایشان تشکر می کنم.

وی در ادامه با اشاره به همدلی میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: همه ما دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس کار مثبتی انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوبترین شکل فوتبال در پیش داریم اظهار داشت: می خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه با تاکید برنامه ریزی برای تقویت تیم های پایه افزود: اگر ظرف یکسال نتوانیم از پایه های پرسپولیس یکی دونفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده ایم.

علیرضا رحیمی خاطرنشان ساخت: ما باید در این رده سنی چنان برنامه ریزی قوی داشته باشیم که بتوانیم با تربیت فوتبالیستهای شاخص، از این نفرات به لیگ های بین المللی بفرستیم.
 
وی تاکید کرد: برنامه باشگاه مدون و معلوم و قانونی است و همه چیز برای مردم و هواداران شفاف بیان می شود.
 
رحیمی افزود: امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز