قبل از عزیمت به ترکیه تیم را می‌بندیم

تارتار: به اهداف‌مان در اردوی سرعین رسیدیم

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۱۱۴۹
تارتار: به اهداف‌مان در اردوی سرعین رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به ارتفاع بالای سرعین و آب و هوای بسیار ایده آل، تمرینات پرفشار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش سرویس ورزشیی برنا، مهدی تارتار اردوی آماده سازی سرعین را بسیار خوب و تاثیر گذار دانست و گفت: ما از حدود یک ماه قبل تمرینات آماده سازی مان در تبریزآغاز کردیم و با اضافه شدن نفرات، به مرور تمرینات اساسی و تاکتیکی مان را شروع کردیم و در مرحله اول تمرینات بدنسازی و هوازی در دستور کارمان قرار داشت که در همین راستا به اردوی آماده سازی سرعین آمدیم و با توجه به ارتفاع بالای این شهر و آب و هوای بسیار ایده آل، تمرینات پرفشار خوبی را پشت سر گذاشتیم، به طوریکه روزانه سه نوبت تمرین انجام می دادیم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به دو بازی تدارکاتی در اردبیل اظهار داشت: هماهطور که گفته شد، تمرینات پرفشاری در این اردو داشتیم و همین موضوع باعث خستگی بدن بازیکنان مان بود و از طرفی دیگر احتیاط برای مصدوم نشدن بازیکنان در این شرایط نیز در اولویت مان بود، به همین دلیل در بازی اول نتیجه خوبی نگرفتیم ولی در بازی دوم بهتر بودیم.

تارتار اضافه کرد: به طور کلی در این دوبازی به اهداف مورد نظرمان دست یافتیم و راضی هستیم.

مهدی تارتار درباره برنامه های آتی نیز گفت: ما از روز جمعه اردوی دو روزه تهران را آغاز کردیم و در این دور روز علاوه بر تست پزشکی، روز یکشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و پس از آن تمرینات مان در تبریز پیگیری می کنیم و 26 تیر به اردوی ترکیه خواهیم رفت.

سرمربی گسترش فولاد تبریز درخصوص زمان کامل شدن ترکیب مورد نظر خود برای فصل چهاردهم لیگ برتر گفت: با جذب چند بازیکن دیگر، قبل از اردوی ترکیه ترکیب نهایی مان را خواهیم بست و در این اردوی با تمامی بازیکنان مان حضور می یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز