دیدار دروازه‌بان تیم ملی با کودکان سرطانی

حقیقی: در محک دوباره متولد شدم

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۵:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۲۳۴
حقیقی: در محک دوباره متولد شدم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز از مؤسسه خیریه محک بازدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا حقیقی گلر تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز با حضور در مؤسسه خیریه محک از این مؤسسه بازدید کرد و دقایقی با کودکان بیمار و سرطانی به گفت‌وگو پرداخت. 

گلر تیم ملی پیراهنی را که در بازی با آرژانتین پوشیده بود را به موسسه محک اهدا کرد. 

علیرضا حقیقی عنوان کرد: ابتدا باید ماه مبارک رمضان را تبریک بگویم و تشکر کنم که در این حجم کار خبر امروز به مؤسسه محک آمدید.

وی با اشاره به حضورش در مؤسسه محک افزود: من از خیلی وقت پیش با محک آشنا شدم و بچه‌های این مؤسسه را می‌شناسم. وقتی به اینجا می‌آیم امید دوباره‌ای برای زندگی می‌گیرم. بچه‌های محک روحیه‌ فوق‌العاده‌ای دارند و هر وقت به اینجا آمدم وقتی از مؤسسه خارج شدم انگار دوباره متولد شدم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص روحیه بالای بچه‌های محک گفت: دلیل اینکه این بچه‌ها اینقدر روحیه دارند زحماتی است که مسئولان این مؤسسه می‌کشند و از جان و دل برای این بچه‌ها کار می‌کنند. من امروز پیراهنی که در بازی مقابل آرژانتین پوشیده بودم را به اینجا آوردم تا تقدیم این بچه‌ها کنم.

حقیقی یادآور شد: این پیراهن برای من ارزش زیادی داشت و البته این ارزش فقط به لحاظ معنوی بود و نه مادی. با این وجود پیراهنم را تقدیم مؤسسه محک کردم تا بتوانم کمک کوچکی به لحاظ مادی و معنوی به کودکان این مؤسسه داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز