خوردبین: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۲:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۳۱۱
خوردبین: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی دارد. با حفظ بچه‌ها نیاز به خریدهای زیادی نبود و اعتقاد دارم این بچه‌ها طعم قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را خواهند چشید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود خوردبین گفت: من به قهرمانی پرسپولیس در این فصل امیدوارم، البته قبل از آن امیدوارم بچه‌های فصل قبل بویژه ملی‌پوشان در تیم ماندگار شوند. در این صورت تیم کامل و خوبی در اختیار خواهد بود.

وی با اشاره به روند نقل‌وانتقالات ادامه داد: پرسپولیس سال قبل تیم خوبی را در اختیار داشت که اگر درگیر بعضی حواشی نمی‌شد، کسب قهرمانی برای آن ممکن بود. دلیلی نداشت برای فصل جدید تغییرات زیادی ایجاد شود. اتفاقا تغییرات کم برای پرسپولیس یک فرصت است تا به زمان کمتری برای هماهنگ شدن نیاز داشته باشد و حاشیه امنیت خوبی ایجاد کند.

وی گفت: اینطور که خبرها را دنبال می‌کردم با تعدادی از بچه‌ها مثل ماهینی، حقیقی و نیلسون توافق شد که خوب است، خریدهای خوبی هم داشتیم. رضا نوروزی، سوشا مکانی، دغاغله و چند بازیکن جوان که شنیدم، خوب هستند و میانگین سنی را هم پائین می‌آورند.

خوردبین خاطرنشان کرد: امیدوارم از میان سایر بچه‌ها سید جلال هم بماند و با این شرایط فکر می‌کنم این بچه‌ها مزه قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را خواهند چشید.

نظر شما