هواداران از استقلال حمایت کنند

صاحب‌پناه: به سقف بودجه پایبند بوده‌ایم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۹:۲۳
کد خبر: ۲۰۳۱۲۴
صاحب‌پناه: به سقف بودجه پایبند بوده‌ایم
رییس هیت مدیره استقلال می‌گوید به شایعات مبنی بر هزینه بالاتر از سقف بودجه از سوی آبی‌‌پوشان نباید توجه کرد چراکه این اتفاق هرگز رخ نداده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کامران صاحب پناه درباره شرایط آبی‌ پوشان در این فصل گفت: همه چیز خوب پیش می رود. بازیکنان خوبی را توانستیم جذب کنیم و ترکیبی متشکل از جوان ها و با تجربه در استقلال امسال حضور دارند. درحال حاضر با ملی پوشان در حال مذاکره هستیم و از همین جا به آنها می گویم به استقلال بیایید و در کنار هواداران پر شور این تیم بازی کنید. 

وی با رد اتهام هزینه بالاتر از سقف بودجه توسط باشگاه استقلال در این باره بیان کرد: ما به گمانه زنی ها توجه ای نداریم. امسال با هر بازیکنی که به توافق رسیدیم در قالب سقف بودجه بوده است. لازم است از تمام بازیکنان تیم تشکر ویژه کنم که همکاری بسیار زیادی را با باشگاه داشتند.

وی درباره خصوصی سازی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خصوصی سازی یک فرایند است و باید در این فرایند حرکت شود و تنها به استقلال بر نمی گردد و برای همه تیم ها به همین شکل است.

رییس هیت مدیره استقلال در پاسخ به سوالی درباره عملکرد افشارزاده گفت: عملکرد آقای افشارزاده بسیار خوب بوده است. ایشان تمام وقت خود را برای استقلال گذاشته اند و به شخصه از ایشان بسیار قدردانی می کنم.

وی درباره اینکه ورزشگاه آزادی برای اجاره ورزشگاه مبلغ هنگفتی را جهت برگزاری بازی ها در این مکان ورزشی درخواست کرده است و موضع باشگاه استقلال در این باره چه خواهد بود، عنوان کرد: ورزشگاه آزادی جزو سرمایه های ملی کشور است. از سویی دیگر استقلال و پرسپولیس هم جزو سرمایه های این کشور محسوب می شوند. برای تعامل بین این دو باشگاه و ورزشگاه آزادی، گفتگوها باید با صبر و شکیبایی بیشتری دنبال شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز