برای جام ملت‌های آسیا برنامه دارم

خانزاده: می‌خواهم در پرسپولیس تاثیرگذار باشم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۶:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۲۰۵
خانزاده: می‌خواهم در پرسپولیس تاثیرگذار باشم
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: می‌خواهم در پرسپولیس تاثیرگذار باشم و از جام ملتها برای تیم ملی بازی کنم و خستگی از تمرین و اردو برای من معنایی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا خانزاده اظهار کرد: به زندگی اردویی عادت کرده‌ام و نه تنها خستگی برای من معنا ندارد بلکه انگیزه و انرژی زیادی برای شروع فصل جدید دارم. خدا را شکر اینجا همه چیز خوب است. البته تعداد تیم‌ها زیاد است اما امکانات اردویی و تمرینی خوبی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به پرسپولیس با اصرار علی دایی ادامه داد: علی آقا لطف داشتند و خواستند که برای این فصل در پرسپولیس باشم. این مساله برای هر بازیکنی ارزش دارد، البته در پرسپولیس برای بازی کردن هیچ ضمانتی وجود ندارد. هر بازیکنی هم دوست دارد بازی کند. الان که همه چیز در تمرینات خوب است. تمام تلاش خودم را می‌کنم چون شرایط طوری است که باید بازی کنم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوست دارم برای پرسپولیس یک بازیکن تاثیرگذار باشم. ضمن آنکه نتوانستم در جام جهانی بازی کنم ولی می‌خواهم از جام ملتها که چند ماه دیگر شروع می‌شود بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. 

وی در ادامه افزود: امسال در پرسپولیس تیم خوبی داریم که جا افتاده است. همه می‌خواهیم برای هواداران جام بیاوریم. البته حضور پرقدرت در 3 جام کار سختی است ولی می‌توانیم از انجامش بر بیاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز