پرسپولیسی‌های آلمانی، پرسپولیسی‌های آرژانتینی

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۳۳۲
پرسپولیسی‌های آلمانی، پرسپولیسی‌های آرژانتینی
تب فینال جام جهانی در دنیای فوتبال بالا گرفته است و بازار کرکری بین طرفداران آلمان و آرژانتین در اردوی سرخپوشان هم داغ بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز در راه تمرین بازار کرکری بین اعضای تیم بر سر اینکه کدام تیم قهرمان جهان خواهد شد، داغ بود.

در این میان تیم آلمان بین بازیکنان و مربیان طرفداران بیشتری داشت اما با اضافه شدن همراهان تیم، این آرژانتین بود که طرفداران بیشتری پیدا کرد.

علی دایی، سرمربی سرخپوشان اعتقاد دارد که آلمان امشب برای کسب مقام قهرمانی در شرایط بهتری به سر می‌برد. محمد پنجعلی طرفدار قهرمانی آرژانتین بود.

در این میان موضوع نیلسون هم جالب بود. در حالی که گفته می‌شود اهالی فوتبال برزیل و آرژانتین با هم میانه خوبی ندارند، موضع نیلسون همان موضع نیمار مهاجم تیم ملی برزیل بود. وی نظر خود را با عبارت «انشاءا... آرژانتین» اعلام کرد.

چند نفری از بچه‌ها هم از اعلام نظر خودداری کردند ولی محمد دایی، رضا فروزانی، محمدرضا مولایی، محمد نوری، حمیدرضا علی عسگری، حسین ماهینی، رضا حقیقی، محمدرضا خانزاده، محمد عباس‌زاده، امید عالیشاه، سوشا مکانی و مهدی طارمی دیگر نفراتی بودند که معتقد به پیروزی آلمان در بازی امشب (یکشنبه) بودند. محسن بنگر، رضا نوروزی، بهزاد غلامپور، جواد منافی، میثم حسینی، فرشاد قاسمی، افشین اسماعیل‌زاده، مهرداد کفشگری و حمید عباسی هم به قهرمانی آرژانتین رأی دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز