مصدومیتم رو به بهبودی است

افشین: به موفقیت فولاد با اسکوچیچ بسیار امیدوارم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۴۸۰۸
افشین: به موفقیت فولاد با اسکوچیچ بسیار امیدوارم
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طی روزهای آتی مصدومیتم به طور کامل برطرف خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آرش افشین مهاجم تیم فولاد خوزستان در مورد دلایلش برای ماندن در این تیم می‌گوید: در صحبتی که با آقای دهکردی داشتم و با توجه به لطفی که او به من دارد، تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم. من بازیکن این تیم هستم و سال هشتم است که در فولاد هستم. مردم هم دوست داشتند من در این تیم بمانم و خودم نیز به شخصه دوست داشتم در فولاد باشم و از این بابت نیز خوشحال هستم. 

او درباره مصدومیت و روند درمانش هم می‌گوید: فعلاً در حال آب‌درمانی هستم و ان‌شاءا... هفته آینده که تیم از اردو به اهواز برگشت، با تیم تمرین می‌کنم. من از ناحیه نازک نی پای راستم دچار آسیب‌دیدگی شدم. به ‌هر ‌حال راه رفتن‌های بسیاری که در جشن قهرمانی و سفر به مکه داشتم، مصدومیتم را تشدید کرد.
 
افشین در مورد کار کردن با اسکوچیچ تأکید کرد: تاکنون صحبت خاصی با او نداشته‌ام ولی با توجه به تمرینات و انگیزه و شادابی‌ای که در خود اسکوچیچ و بازیکنان می‌بینم، به موفقیت تیم بسیار امیدوارم. تمام بازیکنان نیز راضی هستند. اسکوچیچ مربی جوانی است و با بازیکنان رابطه خوب و صمیمی‌ای برقرار کرده است و فکر می‌کنم این رابطه خیلی مهم است و می‌توانیم با توکل بر خدا نتایج خوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز