شرط تیموریان را نمی‌پذیریم

نظری جویباری: قرار نیست تا فردا به آندو پول بدهیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۴۸۹۶
نظری جویباری: قرار نیست تا فردا به آندو پول بدهیم
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال شرط و شروط هیچ بازیکنی را نخواهد پذیرفت.

علی نظری جویباری در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص اظهارات آندارنیک تیموریان درباره اینکه اگر باشگاه استقلال تا فردا به تعهدات خود عمل نکند قراردادش را ثبت نخواهد کرد، اظهارداشت: برای آندارنیک تیموریان به عنوان بازیکن تیم ملی ارزش و احترام زیادی قایل هستم اما او می تواند هر تصمیمی که در ذهن خود دارد عملی کند و ما هم به خواسته هایش احترام می گذاریم.

وی ادامه داد: ما تابع شرط و شروط هیچ بازیکنی برای استقلال نیستیم. اگر آندو سر طلبهای فصل گذشته خود مشکل دارد ما که در این باره صحبت کرده ایم و آقای پندار توفیقی در جلسه ای که داشتیم به او گفت بدهی های باشگاه طی چند قسط به او پرداخت خواهد شد. همانطور که طلب بقیه بازیکنان پرداخت خواهد شد. بازیکنانی مثل حیدری، قاضی، صادقی، بیگ زاده، برهانی و عمران زاده هم بابت فصل گذشته از استقلال طلبکار هستند. همانطور که مطالبات آنها را پرداخت می کنیم طلب آندو هم پرداخت خواهد شد و فرقی بین بازیکنان وجود ندارد.

جویباری افزود: با هیچ بازیکنی تعارف نداریم و شرط و شروط هیچ فردی را نخواهیم پذیرفت. از حرفهای تیموریان تعجب کرده ام. ما برای پرداخت طلب این بازیکن هیچ روز خاصی را مشخص نکردیم و نمی دانیم چرا آندو شرط گذاشته که اگر تا یکشنبه مطالباتش پرداخت نشود در استقلال نمی ماند. آندو با استقلال قرارداد فدراسیونی بسته و نمی تواند قراردادش را فسخ کند. ما با او تعارف نداریم و مختار است هر تصمیمی بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز