بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با برنا:

بازی با استقلال به نفع راه‌آهن است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۹:۵۱
کد خبر: ۲۰۵۰۳۴
بازی با استقلال به نفع راه‌آهن است
سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: تفاوتی نمی‌کند که چه زمانی با مدعیان روبرو شویم.

بهنام ابوالقاسم پور این روزها به عنوان سرپرست جدید تیم راه آهن بازگشت دوباره به عرصه فوتبال و لیگ داشته است.

ابوالقاسم پور در رابطه با شرایط راه آهن به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می گذاریم و در حال حاضر بیشتر تمرکز ما روی تمرینات بدنسازی متمرکز شده است. چهار الی پنج بازی تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفته ایم تا به نقاط ضعف و قوت خود برسیم و کاملاً مهیای لیگ شویم. تا این جای کار در فصل نقل و انتقالات به اهداف خود رسیده ایم و چهار و پنج بازیکن جدید گرفته ایم. دو بازیکن نیز از اسلوونی مدنظر ما هستند و مذاکرات با آنها در جریان است. به دلیل کمبود زمان اردوی تدارکاتی ما در ترکیه لغو شد و به جای آن به اردبیل خواهیم رفت.

ابوالقاسم پور درباره استارت دیرهنگام تمرینات راه آهن گفت: راه آهن به دلیل شرایطی که داشت آخرین تیمی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و همین سبب عقب افتادن ما نسبت به سایر تیم ها شده اما امیدواریم که با همت بچه ها و تمرینات پرفشار بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

باشگاه راه آهن در تصمیم عجیب برخی از بازیکنان خود مثل شیث رضایی را ممنوع المصاحبه کرده. سرپرست راه آهن در این باره توضیح داد: واقعیت امر این است که حضور پرسپولیس ها در راه آهن سبب شده حساسیت های زیادی روی ما به وجود بیاید و ما قصد داریم از حاشیه ها دوری کنیم و به این حساسیت ها دامن نزنیم. بنابراین به بازیکنان تاکید کرده ایم تنها روی فوتبال تمرکز کنند و کمتر مصاحبه کنند که این توصیه برای بازیکنانی مثل شیث بیشتر و تاکیدی تر بوده است.

راه آهن در اولین بازی لیگ چهاردهم باید به مصاف استقلال برود یک بازی سخت و دشوار. ابوالقاسم پور در این باره گفت: در لیگ باید با همه تیم ها بازی کنیم از جمله پرسپولیس و استقلال. بنابراین تفاوتی نمی کند که چه زمانی با مدعیان روبرو شویم. اتفاقاً اعتقاد دارم این بازی می تواند سکوی پرتاب ما باشد چرا که بازیکنان همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و این می تواند به سود ما تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز