رضا در اروپا می‌ماند؟

بلاتکلیفی گوچی با چارلتون

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۴:۲۰
کد خبر: ۲۰۶۴۸۶
بلاتکلیفی گوچی با چارلتون
وضعیت تنها گلزن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل با تیم باشگاهی‌اش مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا قوچان نژاد مدتی پیش درخواست خروج از این باشگاه را ارائه کرده و با پاسخ مثبت مدیران چارلتون نیز روبرو شده بود اما به نظر می رسد حالا بار دیگر به حضور در باشگاه شاغل در رقابت های دسته یک فوتبال انگلیس نزدیک شده است.

تنها گلزن ایران در رقابت های جام جهانی 2014 چندی پیش با یکی از باشگاههای خاورمیانه مذاکراتی داشت اما به بن بست رسید تا تصمیم به بازگشت به چارلتون بگیرد. 

گوچی هنوز به صورت قطعی خبر حضور دوباره اش در چارلتون را به سرمربی تیم نداده است. به نظر می رسد این بازیکن هنوز هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تیم جدیدی می گردد و تنها برای کسب امادگی بیشتر قصد ادامه تمرین با چارلتون را دارد. اتفاقی که سرمربی این تیم را خشمگین کرده و موجب شده او اعلام کند مهاجم ایرانی در صورت تمایل به جدایی از این تیم باید به بازیکنان زیر 21 سال تمرین کند و نه تیم اصلی!

قوچان نژاد به زودی در جلسه ای با سرمربی چارلتون وضعیت آینده اش در این باشگاه را روشن خواهد کرد.

پیترس: رضا با تیم زیر 21 سال تمرین کند نه با ما!
باب پیترس درباره شرایط مهاجم ایرانی می گوید: در شرایط عادی او از فردا تمرین را آغاز خواهد کرد. می خواهم به زودی با او صحبت کنم. این بازیکن باید بعد از جام جهانی استراحت می کرد اما من باید درباره نقشه های آینده رضا با او حرف بزنم چرا که برای من مهم است بازیکن برای حضور در باشگاه مشتاق باشد. اگر بازیکنی نمی خواهد در چارلتون بماند پس نباید با تیم اول تمرین کند. ما بازیکنانی می خواهیم که صددرصد تمرکزشان را بر روی چارلتون گذاشته باشند.

پیشنهاد پیترس برای گوچی این است: اگر رضا می خواهد برود، مشکلی نیست. او شایسته این اتفاق است و من برایش موفقیت آرزو می کنم اما اگر قصد رفتن داشته باشد باید این روزها را با تیم زیر 21 سال تمرین کند. برای من مهم است که او نشان دهد که می خواهد در این تیم بماند. او بازیکن بسیار خوبی است اما اگر تنها به خاطر این خاطر می خواهد با ما تمرین کند که بدنش را برای حضور در یک باشگاه دیگر آماده نگه دارد، پس باید با تیم زیر 21 ساله های باشگاه ما تمرین کند. این نه تنها برای رضا، که برای همه اعضای تیم صدق می کند. ما بازیکنانی می خواهیم که نشان دهند به باشگاه علاقه دارند. دوست داریم رضا به ما اعلام کند که با نهایت تلاش و انگیزه به تمرین ها بازخواهد گشت. آنوقت با آغوش باز او را می پذیریم.

پیترس ادامه می دهد: تنها چیزی که درباره گوچی می دانم این است که او از باشگاه در مورد شرایط احتمالی انتقالش سئوال کرده است. ما هم به او اطلاع دادیم می‌تواند برود. اما وقتی فردا به تیم بیاید، لازم است با او صحبت کنم تا برنامه‌اش را بدانم. اکنون می‌خواهیم منتظر بمانیم تا مشخص شود چه اتفاقی می افتد. اما برای من بسیار مهم است که بگوید می‌ماند و می‌‌خواهد بازهم با چارلتون همکاری کند. او در پروژه من است و خیلی خوشحال می‌شوم که او را درتیمم داشته باشم. او می‌تواند بازیکن بهتری هم شود.

پیشنهاد هلندی برای گوچی
درحالیکه اخبار ضد و نقیض پیرامون رضا قوچان نژاد و مقصد آینده او به گوش می رسد، اما هر روز پیشنهادات جدیدی برای او شنیده می شود. جدیدترین پیشنهاد برای گوچی از لیگ هلند است. همان جایی گه رضا فوتبالش را آغازکرد و با حضور در آکادمی ها و مدارس فوتبال توانست بدل به یک بازیکن حرفه ای شود. مدیر برنامه های گوچی این پیشنهاد را تائید کرد اما نامی از تیم خواهان گوچی نبرد. به نظر می رسد که رضا این پیشنهاد را جدی تر از بقیه بررسی کند.

نظر شما