در دیدار با ولیعهد اردن و هیات همراه

سعیدلو: فیفا و AFC نیاز به تفكرات و نیروهای جدید دارند

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۷:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۸
سعیدلو: فیفا و AFC نیاز به تفكرات و نیروهای جدید دارند
رییس سازمان تربیت بدنی بعد ظهر امروز در تهران میزبان پرنس علی ولیعهد اردن که ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را نیز بر عهده دارد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، "پرنس علی" ولیعهد اردن به همراه یك هیات بلندپایه از فدراسیون های فوتبال امارات، كویت و بحرین در سازمان تربیت بدنی با علی سعیدلو دیدار و گفت و گو كردند.

در این دیدار ابتدا سعیدلو ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: خوشحالم كه میزبان برادران خوب و مسلمان خود از كشورهای همسایه هستیم و امیدوارم این دیدارها و این رفت و آمدها در جهت پایداری دوستی ها و تعمیق روابط بین كشورهای همسایه و مسلمان مثمر ثمر واقع شود.

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: روابط ما با كشورهای منطقه بسیار خوب و دوستانه است و از طریق ارتباطات و تعاملات ورزشی می توانیم این روابط را عمیق تر و گسترده تر كنیم.

معاون رییس جمهور در ارتباط با حضور ولیعهد اردن در كشورمان گفت: اخیرا نماینده رییس جمهور كشورمان پیام دوستی دكتر احمدی نژاد را خدمت پادشاه اردن رساندند و اكنون نیز ما با ایجاد روابط بیشتر ورزشی بین دو كشور و سایر كشورهای منطقه بر این دوستی ها و روابط می افزاییم.

وی گفت: ورزش بهترین فرصت و وسیله برای ایجاد صلح و صفا و دوستی بین كشورها است و ما می خواهیم از این طریق بر تعمیق روابط بیفزاییم.

سعیدلو در ارتباط با انتخابات فیفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در هر حال احساس می شود كه این دو نهاد نیاز به نیرو و فكر تازه دارد و ما از نامزدی شما در پست نایب رییسی فیفا حمایت خواهیم و یقینا تمامی كشورهای منطقه و مسلمان هم چنین تفكری دارند.

در ادامه "پرنس علی" ولیعهد اردن هم با ابراز خوشحالی از حضور در جمهوری اسلامی ایران گفت: بنده و این گروه از همكارانم كه از كشورهای منطقه هستند برای نخستین بار است كه اینگونه گروهی به یك كشور سفر می كنیم و آن هم به دلیل احترام بسیار زیادی است كه برای جمهوری اسلامی ایران و شخصیت سعیدلو قائلیم.

پرنس علی گفت: ما نتیجه مدیریت خوب شما را در ورزش ایران دیده ایم و می خواهم به شما تبریك بگویم كه ورزش ایران در بازیهای آسیایی درخشش خوبی داشت و ما به عنوان كشورهای مسلمان و همسایه از این بابت به شما تبریك می گوییم.

نامزد نایب رییسی فیفا گفت: اما برگردیم به انتخابات فیفا و afc که بحث بسیار مهمی است و من هم به هوش و ذکاوت شما تبریک می گویم که اعتقاد به نیروی تازه و تفکر نوین در چارت فیفا و afc دارید.

وی گفت:از طرف خودم و همراهانم این اطمینان را به شخص شما می دهم که در انتخابات afc صددرصد از شما حمایت خواهیم کرد و اطمینان داریم که حضور شما در نایب رییسی afc به سود فوتبال آسیا و منطقه خواهد بود.

در ادامه الدخیل دبیركل اتحادیه فوتبال عرب از كویت، الشامیس نماینده فدراسیون فوتبال امارات و خمیس نماینده فدراسیون فوتبال بحرین كه به همراه "پرنس علی" به كشورمان سفر كرده اند ضمن تایید صحبت های ولیعهد اردن حمایت قاطع خود را از نامزدی سعیدلو در انتخابات afc اعلام كردند.

در این نشست سید حمید سجادی،سید حمید قاسمی، مرضیه اكبرآبادی معاونین سازمان تربیت بدنی و مهرداد سراجی مدیر كل حوزه ریاستی سازمان به همراه علی كفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمد نبی، رییس، نایب رییس و دبیركل فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

نظر شما