ارژنگی: امیدوارم بهترین عملکرد را در دو بازی مقابل اردن و بنگلادش داشته باشیم

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۲:۲۴
کد خبر: ۲۳۰۲۷۶
ارژنگی: امیدوارم بهترین عملکرد را در دو بازی مقابل اردن و بنگلادش داشته باشیم
مربی تیم ملی فوتبال گفت: اگر بازیکنان طبق برنامه‌هایی که به آنها اعلام کرده‌ایم، بازی کنند بدون شک در دو بازی باقیمانده نتیجه خوبی کسب می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فاطمه ارژنگی، مربی تیم ملی فوتبال درباره بازی مقابل اردن گفت: ملی پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی ایران و اردن تقریبا در یک سطح بوده و اگر طبق برنامه هایی که به آنها اعلام کرده ایم، بازی کنند بدون شک در دو بازی باقیمانده نتیجه خوبی کسب می کنند. 

او گفت: باتوجه به شرایط تغذیه نامناسب و آب و هوای بسیار شرجی بنگلادش، بازیکنان تا حدودی از لحاظ جسمانی تحلیل رفته بودند اما خوشبختانه با حمایت کادر سرپرستی و همچنین سفارت ایران در بنگلادش، بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار داشته و با تمریناتی که پیش رو خواهیم داشت، امیدوارم بهترین عملکرد را در دو بازی مقابل اردن و بنگلادش داشته باشیم.

مربی تیم ملی گفت: متاسفانه به دلیل بارش شدید باران تمرین بعدازظهر لغو شد و نتوانستیم برنامه تمرینی را اجرا کنیم. امیدوارم فردا شرایط آب و هوایی مطلوب شود تا بازیکنان بتوانند پیش از دیدار برابر اردن به آمادگی خوبی برسند.

وی گفت: دو بازی خوب را پشت سر گذاشته و پیروز شدیم اما نباید به خودمان مغرور شویم و بازی مقابل اردن و بنگلادش را راحت بگیریم. شرایط بنگلادش مانند ما بوده اما با تفاضل گل کمتر. اردن نیز امروز به مصاف امارات رفته و منتظریم نتیجه این دیدار و همچنین رقابت دو تیم هند و بنگلادش نیز اعلام تا وضعیتمان در جدول مشخص شود.

دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و اردن روز سه شنبه 29 مهرماه راس ساعت 17:00 به وقت محلی و ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز