کاشانی: ادامه کار با وینگادا سخت خواهد بود

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۵:۲۵
کد خبر: ۲۳۰۹۸۵
کاشانی: ادامه کار با وینگادا سخت خواهد بود
جلسه کمیته فنی با حضور دبیرکل، نایب رئیس اول، مدیر تیم امید و اعضای این کمیته با محوریت بررسی عملکرد تیم امید و تصمیم گیری درباره ادامه فعالیت کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب کاشانی – مدیر تیم امید پس از جلسه کمیته فنی در بین خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ادامه روند بررسی وضعیت تیم امید امروز برای بررسی عملکرد وینگادا جلسه ای داشتیم و در جلسه مطالب زیادی مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج بدست آمده، ادامه کار با وینگادا سخت خواهد بود اما براساس نظر کمیته فنی مقرر شد تا هفته آینده جلسه ای را با حضور وینگادا برگزار کنیم تا در این نشست وی با حضور اعضای کمیته از عملکرد خودش دفاع کرده و نقطه نظراتش را بیان کند.

کاشانی افزود: برهمین اساس برای وی دعوتنامه‌ای خواهیم فرستاد. وینگادا روز شنبه (سوم آبان ماه) در تهران خواهد بود و جلسه ای روز یکشنبه چهارم آبان ساعت 14 با وینگادا برگزار می‌کنیم و اگر قرار است به هر دلیلی طرفین همکاری نداشته باشند باید گزینه‌هایی در نظر بگیریم و در روز دوشنبه هم با کی‌روش پیش از جلسه وی در مالزی صحبت می کنیم و از نظر فنی با او هم مشورت می‌کنیم تا هرچه زودتر به جمع بندی برسیم و تیم ملی امید کار خود را آغاز کند.

مدیر تیم امید در ادامه بیان کرد: افاضلی از تیم امید شناخت دارد و طبق برنامه کار می‌کند و خواهشمندم اجازه دهید تا در فضای بدون استرس انتخاب خوبی داشته باشیم. در خصوص ادامه فعالیت وینگادا در تیم امید اگر قرار بر قطع همکاری باشد باید صداقت و رعایت مسائل حقوقی و اخلاقی بین طرفین صورت گیرد. اعضای کمیته فنی تا شنبه آینده و برگزاری جلسه آتی مسئولیت های مختلفی را برعهده خواهند داشت تا تصمیم گیری نهایی در مورد تیم المپیک گرفته شود. 

او افزود: برنامه های این تیم در حال پیگیری است و برنامه خودش در قطر هم در حال انجام است. لذا از برنامه عقب نیسیتم و امیدوارم بتوانیم در فضای بدون استرس تصمیم خوب بگیرم تا خواسته 40 ساله مردم را برای حضور تیم امید در المپیک برزیل محقق کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز