شاهزاده اردن: از سعیدلو حمایت می‌کنیم

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۷
شاهزاده اردن: از سعیدلو حمایت می‌کنیم
کنفرانس مطبوعاتی رئیس کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کنفرانس مطبوعاتی رئیس کنفدراسیون غرب آسیا در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و در این کنفرانس علاوه بر رئیس کنفدراسیون غرب آسیا،علی کفاشیان و دیگر اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای بحرین،امارات،عربستان،کویت حضور داشتند.



در این کنفرانس کوتاه "علی‌بن‌آل‌حسین" مورد سوال واقع شد و در پاسخ سوال اول درباره حضور کفاشیان در هیات رئیسه غرب آسیا گفت: من 10 سال است که در فدراسیون فوتبال اردن هستم و از زمانی که رئیس کنفدراسیون غرب آسیا شده ام حضوری فعال در عرصه مدیریتی فوتبال داشته ام. هم اکنون نایب رئیسم ایرانی است و معتقدم ایران یکی از قدرتهای آسیاست و در کل غرب آسیا فوتبالی پویا با سابقه خوب دارد.به نظر من اتحاد ایران و آسیا در حد خوبی است اما بیشتر هم شود و من مطئنم کشورهای غرب آسیا در جام ملتهای آسیا می توانند بدرخشند. امیدوارم فینال این رقابتها بین دو کشور از غرب آسیا باشد.


وی در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات فیفا گفت: تلاش من برای نایب رئیسی در فیفا است و رقیب من دکتر چانگ است.اما در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نایب رئیسی از سعیدلو حمایت می کنم. چرا که معتقدم کشورهای آسیایی ،مخصوصا مسلمان باید در هیات رئیسه AFC و کمیته اجرایی AFC نقش داشته باشند.


وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه هایش برای حضورش در پست نایب رئیسی فیفا بیان کرد: ما به همه احترام می گذاریم اما به نظر من آسیا در فیفا به نیروی جدیدی احتیاج دارد.باید اتحاد آسیا و جهان را بیشتر کنیم و دسته بندی ها را کنار بگذاریم و تلاش کنیم تا فیفا پوشش بیشتری برای فوتبال آسیا داشته باشد. من برای توسعه بخش جوانان و بانوان تلاش خواهم کرد و به فدراسیون فوتبال ایران برای توسعه فوتبال بانوان تبریک می گویم و امیدوارم سهمیه ها و کرسی های کنفدراسیون فوتبال آسیا در فیفا بیشتر شود.


آخرین سوال از وی در باره این بود که سن او برای پست نایب رئیسی فیفا جوان است. وی گفت: این درست است که من جوانم اما تجربه کاری لازم را دارم و فکر کنم رابطه خوبی با سایر قاره ها دارم که می تواند امتیاز مثبت من باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز