برگزاری ششمین جلسه تمرین ملی‌پوشان در قطر

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۸:۰۰
کد خبر: ۲۳۳۲
برگزاری ششمین جلسه تمرین ملی‌پوشان در قطر
ششمین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ششمین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تدارکاتی دوحه شب گذشته در یکی از زمین‌های تمرین مجموعه ورزشی اسپایر این شهر برگزار شد.


بازیکنان تیم ملی که صبح دوشنبه تمرین نداشتند و استراحت کرده بودند، عصر دیروز سر تمرین حاضر شدند و نزدیک دو ساعت تمرین را در یک هوای نسبتا سرد پشت سر گذاشتند.


در این تمرین که مطابق معمول زیر نظر افشین قطبی سرمربی، منصور رشیدی، پیت بیوتر و علیرضا منصوریان مربیان و کریم باقری مشاور فنی انجام شد، بازیکنان پس از گرم کردن اولیه، برنامه های تاکتیکی را که توسط سرمربی برنامه ریزی شده بود، مرور کرده و سپس به دو گروه تقسیم شدند.

یک گروه 11 نفره زیر نظر قطبی، یک گروه 12 نفره تحت نظر بیوتر و دروازه بانان نیز با رشیدی و منصوریان تمرین پرفشاری را انجام دادند.


در ادامه، بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و در نیمه زمین به بازی پرداختند. در تیم آبی شهاب گردان، محمد نصرتی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی و در تیم زرد علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، فرشید طالبی، ابوذر رحیمی، قاسم حدادی فر، ایمان مبعلی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، آرش افشین و هادی نوروزی بازی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز