برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۸:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۵۴۹
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز به ریاست علی کفاشیان آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ابتدای جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضا صبح امروز تشکیل جلسه دادند و در خصوص برنامه و بودجه فدراسیون، مسائل مالی و تاریخ دقیق مجمع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای جلسه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پیش از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، نشستی را با هیاتهای فوتبال استانها برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: درباره بحث حسابرسی نیز امروز تمامی موارد باید جمع بندی شود و حسابرس مستقل هم گزارش کامل و دقیقی را ارائه خواهد کرد. همچنین برنامه و بودجه سال 93-94 امروز نهایی خواهد شد تا در اختیار مجمع قرار بگیرد.

در ادامه نشست هیات رئیسه، سهیل مهدی در مورد برنامه و بودجه سال 93-94 فدراسیون فوتبال، گزارشی را ارائه کرد که بحث و تبادل نظر در این خصوص به مدت دوساعت به طول انجامید.

پس از تصویب کلیات تقویم عملیاتی سال 93-94 که شامل برنامه و بودجه فدراسیون در این تاریخ است مقرر شد از اصلاحات مدنظر اعضای هیات رئیسه به صورت نهایی در اختیار اعضا قرار گیرد.

یکی دیگر از مصوبات جلسه صبح امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل کارگروهی متشکل از مهدی محمد نبی، منصور قنبرزاده، شهاب الدین عزیزی خادم ، مطلب ایمانزاده سهیل مهدی بود که مقر شد این کارگروه جهت تطبیق برنامه های آتی فدراسیون در قالب سند چشم انداز توسعه افق 1404 فدراسیون فعالیتهای خود را انجام دهند.

این نشست در نوبت صبح با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی،سید محمد هادی آیت الهی، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، منصور قنبرزاده و شهاب الدین عزیزی خادم برگزار شد.

جلسه هیات رئیسه همچنان ادامه دارد و اعضا در خصوص مسائل مختلف به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

نظر شما