جانعلی: پرسپولیس با انگیزه به دربی می‌رود

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۰:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۵۵۰
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با درایت کادر فنی و تدابیر مدیران باشگاه روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس با درایت کادر فنی و تدابیر مدیران باشگاه روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و تمام تمرکز تیم روی دربی است و غیبت حسین عبدی برخلاف آنچه در بعضی رسانه‌ها مطرح شده به یک سفر کاری مربوط می‌شود.

مجتبی جانعلی افزود: خوشبختانه تیم پرسپولیس تمرینات خوب و منظمی را دنبال می‌کند. با تدابیر مدیران باشگاه، درایت کادر فنی و خواست و اراده خود بازیکنان شرایط آرام و با ثباتی در تمرینات وجود دارد. البته این آرامش مربوط به مسائل حاشیه‌ای می‌شود وگرنه بازیکنان پرسپولیس برای بازی، آرام و قرار ندارند و انگیزه زیادی در تیم وجود دارد.

وی در ارتباط با غیبت حسین عبدی در تمرینات ادامه داد: در این ارتباط بعضی اخبار رسانه‌ها درست بوده اما برای بعضی دیگر سوء تفاهم پیش آمده است. تمام بخش‌های مجموعه تیم متحد و یکپارچه به دنبال کسب پیروزی در دربی و موفقیت در بازی‌های دیگر هستند. آقای عبدی هم برای انجام امور مربوط به حضورشان در دوره مربیگری انگلیس به مسافرت رفته‌اند. این سفر از قبل هماهنگ شده بود. آقای عبدی لیسانس حرفه‌ای مربیگری را از انگلیس گرفته‌اند اما در همین راستا باید در دوره‌های سالیانه شرکت کنند که یک جور کارگاه علمی است. آقای عبدی آنطور که اعلام شده باید سه روز به انگلیس سفر کند و در این مقطع برای پیگیری ویزای خود با هماهنگی باشگاه و سرمربی به سفر رفتند و منتظر بازگشتشان هستیم.

جانعلی در پایان در ارتباط با حضور تماشاگران در دربی خاطرنشان کرد: با اینکه در روز غیر تعطیل بازی می‌کنیم، پیش بینی می‌شود ورزشگاه پر شود. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهیم مانند همیشه پشتیبان تیم خود باشند. به طور قطع حضور پرشمار و تشویق‌های آنها عامل مهمی برای ارائه بازی بهتر خواهد بود. کادر فنی و بازیکنان تیم هم با توجه به شرایط جدول با اندیشه پیروزی و کسب هر سه امتیاز وارد بازی خواهند شد. طبق اعلام سازمان لیگ شرایط لازم برای اینکه تماشاگران بتوانند بلیت بازی را تهیه کنند فراهم آمده است و امیدواریم هواداران ما با اقدامات سریعتر برای پیش خرید بلیت بازی از این امکان بهره ببرند. ضمن آنکه با نزدیک شدن به بازی احتمال پر شدن ظرفیت طبقه پائین و حتی تکمیل ظرفیت ورزشگاه وجود خواهد داشت.

نظر شما