گفت‌وگوی ویژه

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۴:۲۳
کد خبر: ۲۳۸۹۷۴
گفت‌وگوی ویژه
کارشناس کشورمان درباره بی‌اخلاقی‌های اخیر فوتبال گفت: بی‌اخلاقی‌های مختلفی در فوتبال وجود دارد که همه یک محتوا دارند و باعث تاسف است.
امیر حاج‌رضایی در گفتگو با برنا:
مشکلات فوتبال از دل جامعه بیرون می‌آید
فضیلت‌ها را پول‌ سالاری نابود کرد

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا درباره بی اخلاقی های موجود در فوتبال صحبت کرد.

حاج رضایی در این باره گفت: بخشی از مشکلات موجود در فوتبال ما از دل جامعه طبیعی ما بیرون می آید و فوتبال به سمت پول سالاری رفت و و زمانی که پول سالاری سایه اش را گسترده تر کرد؛ فضیلت های اخلاقی کم تر شد.

وی افزود: مگر در فوتبال ما فرهنگی وجود دارد که در مورد معضلاتش صحبت کنیم؟ حالا مشکلات فرهنگی ما هر روزه بروز پیدا می کند و هر روز ادامه خواهد داشت. یک بار جعل معافیت، یک روز منشوری ها، یک روز کارت به کارت که نوع این ها با هم تفاوت دارد اما همه یک محتوا را دنبال می کنند. باید هر چه سریع تر این مشکلات را برطرف کنیم وگرنه فاجعه های بیش تری در راه خواهد بود.

وی درمورد آسیب‌شناسی این معضلات گفت: ما در فوتبالمان به مدیران فرهنگی نیاز داریم که هم در رده ملی هم در باشگاه‌ها فعالیت کنند برای موفقیت فوتبال سه فاکتور لازم است مدیریت، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری که ما هیچ کدام را نداریم.

وی به یک نکته ظریف هم اشاره کرد: زمانی که فوتبال از تلویزیون پخش نمی‌شد خیلی‌ها فکر می‌کردند تماشاگران ما در ورزشگاه‌ها افزایش می‌یابند اما مردم را در خیابان می‌دیدم که خوشحال بودند و می‌گفتند چه بهتر که فوتبال پخش نشود! وقتی تماشای فوتبال ما لذتی ندارد چرا باید مردم به ورزشگاه‌ها بروند. لیگ ما مولد نیست و هیچ تولیدی ندارد و تا زمانی که وضعیت به این گونه است امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز