هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

پیکان و استقلال امتیازات را تقسیم کردند

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۸:۰۴
کد خبر: ۲۳۹۱۷۳
پیکان و استقلال امتیازات را تقسیم کردند
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال صنعتی به تساوی انجامید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال که با یک گل از میزبان خود پیکان پیش افتاده بود در دقیقه 54 گل تساوی را درون دروازه خود دید تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد و دو تیم با تقسیم امتیاز به کار خود پایان دادند.

پیکان در دومین روز هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر میزبان آبی‌پوشان خوزستانی بود. این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.

هفته پانزدهم لیگ برتر،ساعت:15،ورزشگاه دستگردی
داور:موعود بنیادیفرد،کمک ها: قهرمان نجفی، بابک عباسقلی زاده
اخطار: فرزاد جعفری 18 و مجید حیدری 45، میثم دورقی 90 از استقلال خوزستان؛ سوراکا 32 ، خدابنده لو 63 و عسگری 64 از پیکان
گل‌ها: مهدی مومنی 3 برای استقلال خوزستان؛ سوراکا 54 برای پیکان

پیکان: مهدی رحمتی، محمد نصرتی، مجید خدابنده لو(65 محمدصادق بارانی)، آرمان قاسمی، سیاوش یزدانی، سید علی حسینی، میلاد نوری، سعید دقیقی، معمر سوراکای، جهانگیر عسگری و امیر حسین فشنگچی
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، فرزاد جعفری، مجید حیدری(60 میثم بائو)، میثم دورقی، روح الله سیف اللهی، محمد طیبی، میثم مجیدی، محمدرضا مهدوی، مهدی مومنی، محمد اوسانی(76 حجت چهارمحالی)، موسی کولی‌بالی
سرمربی : عبدالله ویسی

شرح بازی:
پیکان در همان ابتدای بازی با گل مهدی مومنی مهاجم استقلال خوزستان غافلگیر شد و در ادامه بازی دو تیم در میانه میدان بازی را در اختیار گرفتند و پیکان یک موقعیت مشکوک به پنالتی داشت. در نیمه دوم پیکان روی خلاقیت سوراکای به گل رسید و در ادامه نتوانست نتیجه را تغییر دهد و استقلال خوزستان با گرفتن یک امتیاز در خانه حریف نتیجه خوبی کسب کرد.اما دو تیم همچنان در کنار هم در جدول قرار دارند.

شرح گل‌ها:
0- 1 (استقلال خوزستان): در شلوغی محوطه جریمه روی اشتباه مدافعان پیکان مهدی مومنی مهاجم استقلال خوزستان صاحب توپ شد و دروازه رحمتی را باز کرد.
1-1 (پیکان): معمرسوراکا در شلوغی محوطه جریمه روی سانتر فشنگچی صاحب توپ شد و بعد از دفع ناقص دروازه بان استقلال خوزستان در برگشت از فاصله 6 متری گل زد.

دقایق حساس:
دقیقه 23: پاس پشت دفاع به معمرسوراکا رسید که او در موقعیت تک به تک قرار گرفت و کریمی دروازه بان استقلال خوزستان روی خطا کرد که پیکانی ها اعتقاد داشتند پنالتی بوده اما داور خطا نگرفت.
دقیقه 74: شوت محکم سیف اللهی از راه دور به تیر افقی دروازه پیکان برخورد کرد و بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
نیمکت نشینان پیکان به شدت به عملکرد داور اعتراض کردند که به همین خاطر رهقی سرپرست پیکان از روی نیمکت اخراج شد.

نظر شما