به کمیته داوران تبریک می‌گویم

منصوریان: مسیر قهرمانی ناهموار است

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵:۳۲
کد خبر: ۲۳۹۱۹۶
منصوریان: مسیر قهرمانی ناهموار است
سرمربی تیم نفت گفت: جزو اقلیت فوتبال ایران هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت اعتقاد دارد در لیگ ایران تیم بزرگ و کوچک وجود ندارد.

منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از مدیریت تیم که به موقع وارد عمل شدند و به تیم کمک کردند تشکر کنم. بازیکنان ما در شرایط سختی تمرین می‌کنند. ما جزو اقلیت فوتبال ایران هستیم. خدا را شکر که دوستان به موقع به فریاد ما رسیدند و باعث شدند مشکلاتمان برطرف شود.

وی در ادامه افزود: ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و در بحث تاکتیکی به شرایط خوبی رسیدیم. تیم ما به یک همدلی واقعی رسیده است و حتی در بعضی از مواقع کسی کنار زمین نباشد، بازیکنان می‌دانند که باید چگونه بازی کنند. تیم تراکتورسازی هم امروز خوب بازی کرد. هواداران آن‌ها انرژی مثبتی می‌دادند. آن‌ها نعمتی برای تیم‌ تراکتورسازی محسوب می‌شوند.

وی با بیان این‌که مسائل فنی را می‌خواهد از داوری شروع کند، اظهار کرد: به جامعه داوری فوتبال ایران تبریک می‌گویم. وقتی امروز آقای زرگر تعویض شد و آقای مهدوی بدون گرم‌کردن به میدان رفت، فوق‌العاده خوب عمل کرد و سوت‌های خوبی زد و توانست بازی را به خوبی مدیریت کند. من به خاطر همین موضوع به کمیته داوران تبریک می‌گویم. نه به خاطر این که بازی را برده‌ایم این گونه صحبت می‌کنم حتی اگر شکست هم می‌خوردیم باز هم چنین صحبتی را مطرح می‌کردم.

او در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که تیم‌های بزرگ لیگ را شکست داده‌اید، آیا به قهرمانی فکر می‌کنید اظهار کرد: به اعتقاد من در لیگ ایران تیم بزرگ و کوچک وجود ندارد و همه تیم‌ها به اندازه خودشان بزرگ هستند. وقتی تیمی شکست می‌خورد، کوچک می‌شود. اما در مورد قهرمانی باید بگویم ما حتی به مسیر قهرمانی نگاه هم نمی‌کنیم زیرا می‌دانیم که در دور برگشت مسیر ناهمواری را پیش رو خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به جایگاه ایده‌آلی برسیم و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنیم.

او در ادامه در واکنش به سخن خطیبی که گفته بود لحظه پرتاب توپ بیرانوند دستش از محوطه جریمه خارج شده است گفت: من آن صحنه را به‌دقت ندیده‌ام و نمی‌توانم بگویم که آیا خطا صورت گرفت یا نه؟ ولی ما روی این حربه کار کرده بودیم. علیرضا بیرانوند پرتاب دست‌های قوی دارد و ما از این موضوع بسیار خوب استفاده می‌کنیم.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: در تیم ما همیشه نظم و دیسیپلین وجود دارد و بازیکنان می‌دانند که باید این دیسیپلین را رعایت کنند. تمام بازیکنان و کادر فنی تابع این دیسیپلین هستند.

نظر شما