اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم

علیرضا محمد: هواداران منتظر پرسپولیس تازه باشند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۷:۰۰
کد خبر: ۲۴۹۵
علیرضا محمد: هواداران منتظر پرسپولیس تازه باشند
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همدلی، رمز موفقیت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا محمد، تعطیلات نیم فصل، اردوها و دیدارهای تداركاتی پرسپولیس را فرصت خوبی برای دمیدن روحی تازه به پرسپولیس می‌داند و معتقد است در نیم فصل دوم باید منتظر تیمی تحول یافته بود.


مدافع راست پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم، صحبت کرده است كه متن آن را در ذیل می‌خوانید:


*با تعطیلات چه می‌كنید؟
-سفری دو سه روزه به شمال داشتم و سعی كردم با روحیه‌ای تازه و آماده به تهران برگردم. ما برای شروع تمرینات نیاز به استراحتی كوتاه داشتیم كه شكر خدا این فرصت برایمان فراهم شد.


*در تعطیلات تمرین هم داشتید؟
خیر. ان‌شاءا... از فردا استارت تمرینات دور جدید را می‌زنیم. تعطیلاتمان اینقدر كوتاه بود كه در یك چشم به هم زدن تمام شد. البته من از امروز استارت تمرینات خودم را زدم و از فردا هم كه با تیم تمرین می‌كنم.

*گویا پیروزی برابر سایپا در روحیه تیمی پرسپولیس، تاثیر خوبی داشته است؟

-صددرصد همینطور بوده. فكر می‌كنم بعد از بازی با سایپا به شرایط خوبی برگشتیم و حالا با روحیه‌ای مطلوب می‌توانیم در اردوها و به ویژه تورنمنت‌ها شركت كنیم. پیروزی در برابر سایپا برای ما بسیار مهم و حیاتی بود.


*چرا این برد را اینقدر مهم و حیاتی می‌دانید؟
-ببینید! پشت پیروزی در برابر سایپا حرف‌های زیادی وجود داشت.عشق به پرسپولیس، عشق به كادر فنی، دوندگی، یكدستی تیم و همدلی، همگی پیام‌هایی بود كه از دل این بازی در آمد و حرف و حدیث‌های زیادی را از بین برد. بازیكن‌ها نشان دادند كه با همه وجودشان برای پرسپولیس بازی می‌كنند و اگر مشكلات روحی و روانی وجود نداشته باشد، نتایج خوبی حاصل می‌شود.


*با این تفاسیر مشكلات پرسپولیس را روحی و روانی می دانید، نه فنی، درست است؟
-بله. پرسپولیس در نیم فصل اول مشكل آنچنانی به لحاظ فنی نداشت. تمام مشكل ما روحی و روانی بود كه شكر خدا با پیروزی در آخرین بازی، برطرف شد و روحیه خوبی به تیم‌مان تزریق شد. من فكر می‌كنم با پیروزی برابر سایپا و نمایش خوب در بازی‌های آینده جواب خوبی به منتقدان پرسپولیس دادیم و خواهیم داد.


*در نیم فصل اول امتیازهای زیادی را از دست دادید و از صدر جدول فاصله گرفتید، شرایط پرسپولیس را در نیم فصل دوم چطور می‌بینید؟
-مطمئن باشید در نیم فصل دوم پرسپولیس جدیدی را می‌بینید.فوتبال، فراز و نشیب‌های زیادی دارد و مطمئن باشید مسائلی كه گریبان ما را در پایان نیم فصل اول گرفت، برای دیگر تیم‌ها هم رخ می‌دهد. یك تیم همیشه روی دور برد یا دور باخت نمی‌ماند و شرایط برای همه تیم‌ها تغییر می‌كند. من فكر می‌كنم پرسپولیس با هماهنگی و یكدلی بازیكنان، می‌تواند به روزهای اوج برگردد و نتایج خوبی بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز