تابع تصمیم کادر فنی هستم

کریمی: تنها قهرمانی می‌خواهیم

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۰:۵۰
کد خبر: ۲۵۳۵۳۹
کریمی: تنها قهرمانی می‌خواهیم
مدافع هافبک استقلال می‌گوید با چند بازی تدارکاتی دیگر تمامی بازیکنان به هماهنگی مطلوبی خواهند رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یعقوب کریمی درباره وضعیت اردو کیش آبی پوشان گفت: شکر خدا همه چیز اینجا خوب است. فشار بالایی را داریم تحمل می کنیم و امیدوارم این زحمت ها و تلاشها در ادامه لیگ به ما کند. یک بازی با خوب نیز با پدیده مشهد برگزار کردیم.

بازیکن جوان آبیها افزود: ما فشار زیادی را قبل از بازی در تمرینات تحمل کرده بودیم و در حال بدنسازی هستیم. همچنین ما فقط دوازده نفر بودیم ولی آنها دو تیم کامل داشتند و از تمام پتانسیل خود استفاده کردند اما ما با دوازده نفرمان خیلی خوب کار کردیم و عملکرد مطلوبی داشتیم.

او درباره هماهنگی بازیکنان تازه وارد با بازیکنان قدیمی استقلال تصریح کرد: خریدهای خوبی در نیم فصل داشتیم و بازیکنان خوبی به ما ملحق شدند. فکر می کنم مقداری زمان ببرد تا هماهنگی مطلوب حاصل شود و با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر می توانیم هماهنگ تر شویم.

کریمی درباره شرایط تیمش برای ادامه مسابقات اضافه کرد: صد در صد می خواهیم اختلاف امتیازمان با صدر جدول را کاهش دهیم و تنها هدف ما در این فصل قهرمانی است و به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنیم.

وی در پایان درباره احتمال حضور در سمت چپ دفاع استقلال در نیم فصل دوم اظهار کرد: در نیم فصل اول نیز چند بازی در این منطقه از زمین به میدان رفتم و اگر کادر فنی و آقای قلعه نویی از من بخواهند باز هم در این منطقه بازی خواهم کرد. تابع تصمیمات کادر فنی هستم و سعی می کنم در هر نقطه ای از زمین که به میدان رفتم عملکرد خوبی داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز