امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی یکساله لیگ‌های ایران و ژاپن

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۵۵۵۱
امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی یکساله لیگ‌های ایران و ژاپن
مسئولان فوتبال لیگ ژاپن برای گسترش همکاری‌های ورزشی و امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی بین لیگ های 2 کشور روزجمعه وارد ایران می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج افزود: در این سفر«میتسورو مورای» نایب رئیس فدراسیون و رئیس لیگ ژاپن و «اویا تاکیوکی» معاون ارشد و مسئول کمیته بازاریابی لیگ ژاپن حضور دارند.

این مقام مسئول گفت: مراسم امضای رسمی قرارداد خواهرخواندگی بین لیگ فوتبال حرفه‌ای ژاپن (جی لیگ) و سازمان لیگ فوتبال ایران روز جمعه هفته جاری در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با تشریح مفاد تفاهم نامه بیان کرد:
*تبادل اطلاعات لازم برای ارتقای سطح لیگ فوتبال ایران و ژاپن، تبادل اطلاعات و میزبانی سمینارهای مدیرت باشگاه‌ها و لیگ حرفه‌ای خصوصا در زمینه بازاریابی
*میزبانی رقابت‌های دوستانه و اردوهای آموزشی مشترک برای رده‌های سنی پایه
*اجرای پروژه CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی ) در ایران، تبادل اطلاعات در زمینه اقدامات علیه تبانی و فساد،تبادل محصولات آموزشی شامل کتاب، سی دی، نشریات و غیره ازجمله موارد مطرح شده در متن تفاهم نامه است.

تاج تاکید کرد: مدت این قراداد از تاریخ اجرا به مدت یک سال خواهد بود و به طور خودکار تا یک سال دیگر تمدید می‌شود مگر اینکه یک طرف به طرف دیگر نامه‌ای مکتوب مبنی بر فسخ قرارداد یک ماه قبل از تاریخ انقضا، ارائه دهد و همین رویه برای قرارداد تمدید شده اعمال می شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران باتوجه به نزدیک شدن به شروع مجدد لیگ برتر گفت:در زمان تعطیلات لیگ جلسه‌ها ی متعددی برای هماهنگی بیشتر با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم.

وی افزود:با توجه به حساسیت بازی‌های دور برگشت مقرر شده است از ناظران باتجربه‌تر در این بازی‌ها بیشتر استفاده شود.

نایب رئیس فدراسیون بیان کرد: روز گذشته کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌ها را تا هفته پایانی اعلام کرد البته اگر بازی‌های تیم ملی در استرالیا زودتر به پایان برسد این بازی‌ها یک هفته زودتر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: باتوجه با آغاز مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و حضور نمایندگان ایران در این دوره با مدیران این باشگاه‌ها نیز جلسه هماهنگی برگزار می‌شود.

تاج در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت:امیدوارم این تیم بتواند با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا بار دیگر قدرت خود را در آسیا به رخ حریفان بکشد.

نظر شما