برگزاری تست‌های استعدادیابی بانوان در گیلان و تهران

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰:۲۲
کد خبر: ۲۶۰۵۳۵
کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از انجام تست های استعدادیابی تیم ملی زیر 14 سال در دو استان گیلان و تهران خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در پی برگزاری تستهای مختلف برای شناسایی بازیکنان مستعد، اولین تست انتخابی منطقه ای تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال را با حضور 48 بازیکن منتخب از 10 استان زنجان ،آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی ،اردبیل ،گلستان ،گیلان ،مازندران ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،خراسان رضوی به میزبانی استان گیلان در شهر رشت برگزار کرد تا بازیکنان نخبه در این رده سنی را انتخاب کند.

در این تست، بازیکنان در قالب تیم های مختلف و تست های انفرادی و تخصصی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت بازیکنان منتخب به امور بانوان فدراسیون جهت حضور در اردوهای تیم ملی معرفی شدند.

همچنین دومین تست انتخابی منطقه ای تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14 سال با شرکت53 نفراز منتخبین 11 استان کرمانشاه،کردستان، ایلام، همدان، تهران ،قم ،البرز،سمنان ،لرستان ،مرکزی ،قزوین انجام شد.

در این تست که در مجموعه پردیس بانوان در دو زمان صبح و بعدازظهر در قالب تیم های مختلف و تستهای انفرادی و تخصصی صورت گرفت، بازیکنان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت برترینها به کمیته بانوان فدراسیون جهت حضور در اردوهای تیم ملی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز