افشارزاده: باید ورود اسلامیان را به جامعه فوتبال تبریک گفت

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۶۰۵۶۲
افشارزاده: باید ورود اسلامیان را به جامعه فوتبال تبریک گفت
مدیرعامل استقلال می‌گوید با انتخاب اسلامیان بار فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش برداشته می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب سرپرستی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران، گفت: من سالیان سال است که آقای اسلامیان را می شناسم و سابقه آشنایی ما به دهه 60 و 70 باز می گردد. باید ورود اسلامیان به فوتبال را به جامعه فوتبال تبریک گفت. او مدیری برنامه ریز و با درایت و تدبیر هست و کارنامه وی نشان می دهد هر جا اعم از صنعت، سیاست و ورزش که او حضور داشته است نتایج وی درخشان بوده است و به امید خدا حضور او برای فدراسیون منشا خیرخواهد بود. مدیریت ویژه ایشان در طول مسئولین در دوره های مختلف حاکی از حسن نیت، تدبیر، لیاقت و برنامه ریزی و شناخت وظیفه خود نسبت به وظایف محوله در برابر جامعه بوده است.

او افزود: امید است با هماهنگی به ریاست فدراسیون و کلیه اعضا هیات رئیسه و سایر کمیته های فدراسیون در رسالت مهمی که عهده دار شده اند موفق شوند. با توجه به آگاهی و علاقه مندی وزیر محترم ورزش و جوانان نسب به اجرای برنامه های ویژه و مدون فدراسیون بر اساس اساسنامه داخلی و روابط بین الملل فدراسیون این امید است که آینده روزشی برای فوتبال کشورمان شاهد باشیم.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: با درایت و هوشمندی اسلامیان می توان امیدوار بود بار فدراسیون از روی دوش وزارت خانه برداشته شود. گودرزی نیز مدیری با تدبیر هست و مطمئن هستم برای حل مشکلات فوتبال کمک خواهد کرد. به عنوان یک مدیر ورزشی با بیش از 50 سال تجربه باید بگویم که اسلامین جز معدود مدیرانی است که می تواند با درایت خود بسیاری از موانع را از پیش روی فوتبال بردارد.

نظر شما