گزارش تمرین استقلال؛

طالب‌لو مصدوم شد/ کرار در تمرین حضور نداشت

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۶۰۶۶۸
طالب‌لو مصدوم شد/ کرار در تمرین حضور نداشت
وحید طالب‌لو در آخرین تمرین قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شد که مصدومیت وی چندان جدی نبود.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل پیکان تهران از ساعت 15:30 امروز شنبه با حضور بیش از 50 تماشاگر در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. وحید طالب‌لو در اواسط این تمرین بر اثر برخورد با یکی از بازیکنان دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد که منجر به خونریزی از بینی او شد اما با حضور پزشکان و مداوای او، وی مجددا به تمرین ادامه داد.

جاسم کرار که در دیدار مقابل سایپا از بازی اخراج و امروز قرار بود به کمیته انضباطی باشگاه به خاطر عملکرد غیر قابل قبولش حضور پیدا کند، تنها غایب تمرین بود.

هرایر مگویان به طور اختصاصی دور زمین و زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

محسن فروزان که در سوگ پدربزرگش نشسته است امروز همپای سایر بازیکنان تمرین کرد.

پس از شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان، هواداران استقلال با کنایه می گفتند که این تیم در پایان فصل به لیگ یک سقوط خواهد کرد. آنها معتقد بودند مازیار زارع باید به جای بازی در هافبک وسط پست خود را عوض کرده و دروازه بان ملوان شود.

در ابتدای تمرین، امیر قلعه نویی 5 دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست 2 برد مقابل سپاهان و سایپا را فراموش کرده و تنها به پیروزی در دیدار با پیکان فکر کنند تا بتوانند خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

پس از صحبت های سرمربی استقلال، بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش بعدی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار با پیکان پرداختند و در بخش پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که قلعه نویی به دقت بازی را زیر نظر داشت و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

تمرین در ساعت 17 به پایان رسید و بازیکنان برای دیدار فردا و اردوی یک روزه عازم هتل هما شدند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه و از ساعت 17:10 میزبان پیکان تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.
نظر شما