به شرایط قبلی بر نمی‌گردیم

خوردبین: حضور مربی خارجی در پرسپولیس شایعه است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۸:۴۴
کد خبر: ۲۶۲۶۹۲
خوردبین: حضور مربی خارجی در پرسپولیس شایعه است
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از این پیروزی شرایط تیم خیلی خوب شده است و انشاءا... دیگر به شرایط قبلی بر نمی‌گردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بعد از پیروزی که در مشهد داشتیم شرایط تیم خیلی خوب شده است و روحیه به تیم برگشته و انگیزه زیادی هم وجود دارد.البته یک برد باعث نمی‌شود که بگوییم کاملا از شرایط قبلی دور شده‌ایم ولی با توجه به اینکه در آن بازی‌ها هم ضعیف‌تر از حریفان نبودیم و بر خلاف جریان بازی نتیجه گرفتیم، به امید خدا به آن حالت بر نمی‌گردیم.

وی ادامه داد: با یکی، دو برد دیگر شرایط فعلی تیم تثبیت خواهد شد و فرقی نمی‌کند با چه تیمی سر و کار داشته باشیم. اینکه صبا دچار بحران باشد یا نباشد، تغییری در این شرایط ایجاد نمی‌کند. ما به بردهای پیاپی نیاز داریم و با تمام قوا به میدان می‌رویم. بچه‌ها هم حد نهایت دوندگی خود را انجام می‌دهند و به چیزی غیر از کسب سه امتیاز در هر بازی فکر نمی‌کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره شایعات مطرح شده درباره مربیان خارجی هم خاطرنشان کرد: این مطلب شایعه است. از طرف باشگاه پرسپولیس که اقدامی صورت نگرفته است. نمی‌دانم این اقدامات با چه هدفی صورت گرفته است اما این مسائل نمی‌تواند تاثیر منفی روی تیم بگذارد. بچه‌ها هم قسم شده‌اند که تمرکز و همبستگی خود را حفظ کنند و با این کادر فنی هم خو گرفته‌اند و آرامش تیم بر هم نمی‌خورد.

خوردبین درباره وضعیت دفاع چپ پرسپولیس و بازیکن آسیایی که قرار بود برای این پست جذب شود تصریح کرد: آقای درخشان و باشگاه پیگیر این موضوع بودند. فیلم بازیکن ژاپنی را که دیدیم، خوب بود ولی باید دید از نظر قوانین، شرایط چگونه است. یک بازیکن استرالیایی هم مطرح بود اما آنچه مسلم است اینکه وقت زیادی نیست و فردا باید کار تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز