به دنبال مالکیت میدان هستیم

لادروپ: برابر پرسپولیس سنت شکنی می‌کنیم

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۲:۰۸
کد خبر: ۲۶۴۹۵۵
لادروپ: برابر پرسپولیس سنت شکنی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال لخویا امیدوار است که تیمش فردا سنت‌شکنی کند و برابر نماینده ایران به برتری برسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با شروع لیگ قهرمانان آسیا فردا پرسپولیس به مصاف لخویا می رود. 

میشل لادروپ  سرمربی لخویا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: از همه شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که به این جا آمدید. ما فردا منتظر هستیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. می‌دانم که تماشاگران انتظار دارند پرسپولیس پیروز میدان باشد اما باید بگویم که این تیم در لیگ ایران عملکرد خوبی نداشته است. با این حال تجربیاتم به من می‌گوید که پرسپولیس می‌تواند در تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد.

میشل لادروپ در پاسخ به این سوال که شناخت کلی‌اش از فوتبال چقدر است، گفت: اگر بخواهم پاسخ این سوال را صادقانه بدهم باید بگویم که من بیشتر فوتبال ملی ایران را می شناسم و این شناخت هم در ماه‌های نوامبر و ژانویه به وجود آمد. البته سه ، چهار بازی اخیر پرسپولیس را دیده ام و شناخت خوبی از این تیم به دست آورده‌ام.

او در ادامه درباره تماشاگران هم بیان کرد: باز هم می‌خواهم پاسخ خود را تکرار کنم که درست است که عملکرد پرسپولیس در لیگ خوب نبوده اما قطعا با آغاز لیگ قهرمانان آسیا آنها امیدوار هستند.

میشل لادروپ در پاسخ به سوالی درباره نتایج لخویا در لیگ قطر هم خاطر نشان کرد: ما نتایج خوبی در این لیگ گرفته‌ایم و این باعث می‌شود که با اعتماد به نفس بالایی بازی کنیم. همیشه اعتماد به نفس رکن اساسی فوتبال بوده است. ما باید پنج روز دیگر مقابل صدرنشین لیگ قطر بازی کنیم و بعد از آن باید به مصاف النصر عربستان برویم. بنابراین هفته‌ پیش‌رو هفته‌ سرنوشت‌سازی خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا از تیمی همچون سوانزی به لیگ قطر آمده‌اید، گفت: پیش از حضور در آسیا در دو لیگ مهم اسپانیا و انگلیس مربیگری کرده‌ام. در دوران بازیگری هم در لیگ‌های مختلفی بازی کرده‌ام چون دوست داشتم فوتبال بازی کردن در جاهای مختلف را تجربه کنم. من معتقدم که فوتبال یک ورزش جهانی است. در این ورزش نوع برخوردها یکسان است و شما با انسانهای مختلف در سراسر جهان روبرو می شوید.

او در ادامه درباره بازی چیکو فلورنس در تیم لخویا هم گفت: او یک مدافع خوب است و در سن مناسبی هم قرار دارد و به خاطر همین موضوع او را به تیم لخویا قطر آوردم.

میشل لادروپ در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی میان فوتبال آسیا و اروپا وجود دارد؟ گفت: فوتبال آسیا و اروپا را نمی‌توان با هم مقایسه کرد. حتی فوتبال کشورها را هم نمی‌توان با هم مقایسه کرد، زیرا در خود آسیا فوتبال قطر با ایران و ژاپن متفاوت است. این مساله در اروپا هم صدق می‌کند و فوتبال کشورهایی مانند دانمارک با انگلستان و آلمان متفاوت است.

در ادامه خبرنگاری از وی پرسید فردا آخرین نکته ‌ای که به بازیکنان گوشزد می‌کنید چیست که میشل لادروپ پاسخ داد: با وجود نتایج نامناسب در لیگ و جام حذفی این تیم می‌خواهد از فرصت به وجود آمده در آسیا استفاده کند و احتمالا فردا ورزشگاه مملو از تماشاگران خواهد بود تا آنها از این فرصت بزرگ استفاده کنند. 

در بخش دیگر این نشست خبری خبرنگاری خطاب به میشل لادروپ گفت: مدتی است که تیم‌های قطری و همین طور تیم ملی این کشور مقابل نمایندگان ایران متحمل شکست شده‌اند آیا فردا لخویا می‌تواند سنت شکنی کند و برابر پرسپولیس به پیروزی برسد که وی پاسخ داد: این حرف درست است. تیم‌های قطری در چند بازی اخیر موفق عمل نکرده‌اند. من بازی الجیش را دیدم. این تیم مقابل نماینده ایران شکست خورد و نتوانست به دور بعد صعود کند. امیدوارم که فردا بتوانیم بر خلاف گذشته نتیجه‌ بگیریم و مقابل نماینده ایران به پیروزی برسیم.

او همچنین اضافه کرد: نمی‌خواهم وارد مسائل تاکتیکی تیمم شوم چرا که اگر بخواهم به این نکات اشاره کنم مسائل فنی تیمم را بر ملا کرده‌ام. اما باید بگویم که تیم ما به دنبال مالکیت توپ است و سعی می‌کنیم همیشه توپ را در اختیار داشته باشیم. همه تیم‌ها نیاز به دفاع و حمله دارند. ما بازیکنانی داریم که در هر شرایطی می‌توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم که فردا شاهد یک بازی زیبا باشیم و هر تیمی که برتر میدان بود برنده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز