کمیته انضباطی بدون طرفداری آرای خود را صادر می‌کند

حسن‌زاده: امیدوارم کرار اصلاح شود

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۸:۰۲
کد خبر: ۲۶۴۹۷۹
حسن‌زاده: امیدوارم کرار اصلاح شود
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اعلام رای بازیکن متخلف تیم استقلال تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعد از اعتراض باشگاه استقلال برای رای اولیه جاسم کرار، کمیته انضباطی روز شنبه جلسه ای فوری را تشکیل داد تا رسیدگی های لازم، برای این پرونده انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه استقلال در خصوص برخی از موارد استنادی در دادنامه قبلی اعتراض داشت که با تشکیل این نشست ابهاماتی که در رای قبلی وجود داشت رفع شد.

حسن زاده بیان کرد: به دلیل رفتار غیر ورزشی کرار طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی این بازیکن به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و همچنین پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. امیدواریم با اعلام این رای برخلاف گذشته، تنبیهاتی که در نظر گرفته شده است، سازنده باشد و موجب اصلاح این بازیکن شود.

وی افزود: این بازیکن زمانی که در تراکتورسازی تبریز بود و اکنون که در باشگاه استقلال بازی می کند، مرتبا رفتارهایی را از خود بروز می دهد که با موازین انضباطی همخوانی ندارد. امیدوار هستم در بخش انضباطی باشگاه نیز با رفتارهای نادرستی که از سوی بازیکنان صورت می گیرد برخورد شود تا از این پس شاهد کاهش تخلفات باشیم.

رئیس کمیته انضباطی درباره صدور دستور موقت این بازیکنان در بازی برابر گسترش تبریز گفت: با توجه به بند 2 ماده 32 آیین نامه انضباطی، رئیس کمیته انضباطی اختیار دارد تا برای رسیدگی و بررسی مشکلات، دستور موقت برای یک باشگاه یا بازیکن صادر کند. بر همین اساس به دلیل بررسی این پرونده و حساسیتی که وجود داشت باید زمان بیشتری نیاز داشتیم تا این پرونده را بررسی کنیم و به همین دلیل دستور موقت حضور این بازیکن را در دیدار روز جمعه یکم اسفند ماه مقابل گسترش تبریز صادر کردیم.

حسن زاده در پایان گفت: برخی از مطبوعات نیز درباره این رای مطالبی را مطرح کرده بودند که واقعیت نداشت.کمیته انضباطی بدون جانب داری و طرفداری رای های خود را صادر می کند. ما با تلاش خود و رای هایی که صادر می کنیم؛ سعی داریم تا تخلفات را کاهش دهیم و این امر زمانی اتفاق می افتد که باشگاهها، بازیکنان و حتی مطبوعات به ما کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز